• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jahas. Taas pääsee itkemään.
Postilaatikko ties kertoo, että on tanssiesitystä, laulua ja sitten nää koulun itseppäisyyspäivä ja joulujuhlaesiintymiset lapsilla. Mä en kestä, byääää.:cry:

Muutamasti ei ole ollut edes paperia mukana, mutta onnetar suosinu sen verran, että olen sattunut istahtamaan toisen itkupillin viereen.(y)
 
Mutta kun mulla on vapaata niin ois kiva kun olis nätti ilma. Tasan on taas aurinkoa ja kivaa syyspäivää kun töihin menee.
Ihanaa kun on vapaata. Hyvää veepeetä Tinkulaan.:love:
Mee johonkin markettiin hyörimään ja osta joululahjat ennakkoon. Siellä on kirkas valaistus.:D
Ei tartte raapiä päätä törkeässä ruuhkassa päivää ennen aattoa.:geek:
 
Voin piristää teitä, koko viikoksi luvattu tällaista (y)


Viikko alkaa pilvisessä säässä. Maanantaina on vielä aamulla suuressa osassa maata sateetonta, kun pohjoisen lumisateet ovat väistyneet itään. Iltapäivällä lännestä saapuu vähitellen seuraava sadealue. Sadealueen etupuolella on pilvistä ja voi tulla tihkusadetta.

Tiistaiyönä säärintama sateineen liikkuu Suomen yllä itään. Tiistaina päivällä aurinko saattaa näyttäytyä Länsi-Suomessa. Idässä ja pohjoisessa on sateisempaa.

Keskiviikko ei tuo sääkartoille suuria muutoksia edellispäiviin nähden. Tämän hetkisten ennusteiden mukaan torstain ja perjantain aikana sateet jäävät melko vähäisiksi.



Marraskuu jatkuu tavanomaista lämpimämmässä ja samalla epävakaisessa säässä. (y)

Alkuviikolla sadealueita saapuu lännestä päivittäin Suomeen ja ne liikkuvat maan yli itään. Sateiden välissä hetkellisesti voi näkyä sinistä taivasta ja aurinkoakin, mutta yleisesti pilvisyys on runsasta.

– Lämpötila on alkavalla viikolla pohjoisessa nollan vaiheilla ja etelässä plussan puolella. Lounaassa lämpötila voi kohota jopa 10 asteeseen, jos aurinko pääsee pilkahtamaan pilvien ja sateiden lomasta, ennustaa MTV Uutisten meteorologi Visa Salojärvi.

Runsaasta pilvisyydestä ja ajoittain voimakkaasta tuulestakin johtuen lämpötilan vuorokausivaihtelu on pientä, vain muutamia asteita.

– Loppuviikolla sää on hieman poutaisempaa ja ehkäpä aivan viikon lopulla lämpötila olisi laskemassa lähelle ajankohdan tavanomaisia arvoja, aprikoi Visa Salojärvi.
 
Ihania karvapalleroita, tuossa video

https://instagram.com/p/7y-0EnjJ5t/

Liittyy tuohon.

http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/tiesitko-tasta-syysta-koirat-kaantelevat-paataan-kuunnellessaan-ihmista/5544588

Mental Floss -sivuston mukaan koirat ovat erinomaisia aistimaan ihmisen tunnetiloja kehonkielen ja äänen perusteella, ja ne jopa pystyvät eläytymään ihmisen tunteisiin. Ne siis ymmärtävät, milloin ihminen on vihainen ja milloin taas hyvällä tuulella.

Koirat pystyvät myös tunnistamaan osia ihmisten puheesta. Käännellessään päätään koira yrittää tunnistaa puheen seasta tiettyjä sanoja ja äänteitä, jotka viittaavat koiralle mukaviin asioihin, kuten ruokaan tai ulkoiluun. Koira siis yrittää tavallaan ymmärtää ihmistä paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Spencer Hastings
Puristin aamulla sitruunoita paaatojuomaan ja mietin, että myydäänkö sitruunapepsiä vielä? Tai ootteko ite puristanu sitä kolajuomaan ja toimiiko niin?

Oli vähän ylidramaattinen viikonloppu, eikä asiat oo ihan niin huonosti kun sekoilin. Mut mä oon muutenkin ollu ylikuormittunu ja sekaisin jo pidempään. Paastoviikko puhdistaa fyysisesti ja ehkä henkisesti, jos tällä kertaa ajattelisin jotain muuta kuin ruokaa.
 
Puristin aamulla sitruunoita paaatojuomaan ja mietin, että myydäänkö sitruunapepsiä vielä? Tai ootteko ite puristanu sitä kolajuomaan ja toimiiko niin?

Oli vähän ylidramaattinen viikonloppu, eikä asiat oo ihan niin huonosti kun sekoilin. Mut mä oon muutenkin ollu ylikuormittunu ja sekaisin jo pidempään. Paastoviikko puhdistaa fyysisesti ja ehkä henkisesti, jos tällä kertaa ajattelisin jotain muuta kuin ruokaa.
Enpä oo huomannu kaupassa sellaista.

Pitäähän sitä välillä höyryjä päästellä.:love:
 
Spencer Hastings
Ahdistaa edelleen ihan saatanasti. Onneks tänään on täyspitkä työpäivä, pitää tehdä huomisen töitä valmiiksi kun on työpaikkakokous kesken päivän. Lisäksi meidän talossa on vesikatko iltapäivällä, eikä vettä saa missään nimessä laskea. Turvallisempaa olla töissä se aika :D
 
Pitäsköhän sitä ruveta pukemaan ja lähtemään mualimalle kattelee.Kylässäkin oon luvannu käydä. Toisaalta sohva,teekuppi ja ketju houkuttais vaikka ei täällä ainakaan vielä näy mitään ryysistä olevan.
 
Onkohan mulla dementia!?
Mä en mukamas ole lähettänyt syyskuun tiliotteita kirjanpitäjälle.:confused:

Tuli tehtyä vissiin impulssiostos ton kirjanpitäjän hankkimisessa. Se on sellanen jo vähän vanhempi mummeli.:cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä