• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon rikkipoikkisärkilahnaahven. :D

Olipa kekkerit. Yritettiin ottaa mun ja siskon muksuista yhteiskuvaa, et saatais sitte isomummuille teetettyä joululahjaks taulu, mut mä epäilen ettei tullu yhtään julkaisukelposta kuvaa taaskaan :D

Nyt mä hetken lepäilen sohvalla ja sit saan ruokaseuraa :)

Pitäskö ihan ottaa yks lasi viiniä, näin niinku rentoutumisen kannalta, huomen on kuitenki vasta iltavuoroki.

Eihän niiden kuvien aina tarvitsekaan olla niin just. Melkein sinne päinkin käy ja on monesti kivempia :)
 
Hyvää isänpäivää ketjun isukeille!
Ja toivottavasti muillakin on ollut mukava päivä perheensä tai omien vanhempiensa kanssa.

Mä larppaan täällä sellasta peilä, kuin koita pysyä hengissä. Tuntuu vahvasti siltä, että henki lähtee kohta. Huomenna pitää hakeutua terkkariin.

Löysin Youtubesta sellasen ohjelman kuin "the fifth estate" jaksot, joissa keskitytän kanadalaisiin itsemurhiin, murhiin, katoamisiin jne. Ahdistavan jännä.
*halaus sinne*
 
http://www.iltapulu.fi/tv/Jare+vs.+Cheek:+Jare+vs.+Cheek

YLE TV2 Su 08.11.2015 klo 19.30

Dokumentti seuraa Suomen suosituimman pop-artistin biisintekoa ja Blockfest-stadionkeikan suunnittelua. Millainen ihminen on Jare Tiihonen, kun Cheek on tauolla? Ohjaaja Mika Niva. Ohjelma sisältää kiroilua. HD

YLE TV2 Su 08.11.2015 klo 20.35

Suomen ykkösräppäri Blockfest-festivaalilla elokuussa 2015. Vuosi Olympiastadionin-keikkansa jälkeen hän täytti Ratinan stadionin Tampereella. Mukana kaksi kappaletta Cheekin uudelta Alpha Omega -albumilta. HD
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää Isänpäivää multakin kaikille :)!

...kirkon muistopaikalla oli muutama valkoinen kynttilä kaunistamassa pimeää iltaa...sinne vein omanikin, pienen liekin lepattaessa ja viedessä sinne jonnekin ikäväni sekä rakkauteni <3...jos voisin, niin paljon muuttaisin..jos voisin niin toviksi entiseen palaisin...mutta hyvä on näinkin, kun tiedän, että olet siellä jossain kuitenkin perääni katsomassa :)...vaikka sitä en kielläkään, että monesti olisin tarvinnut tiukassa karhunsyleilyssäsi olemista sekä hiuksieni pörröttämistä...


 
  • Tykkää
Reactions: epek
Hyvää Isänpäivää multakin kaikille :)!

...kirkon muistopaikalla oli muutama valkoinen kynttilä kaunistamassa pimeää iltaa...sinne vein omanikin, pienen liekin lepattaessa ja viedessä sinne jonnekin ikäväni sekä rakkauteni <3...jos voisin, niin paljon muuttaisin..jos voisin niin toviksi entiseen palaisin...mutta hyvä on näinkin, kun tiedän, että olet siellä jossain kuitenkin perääni katsomassa :)...vaikka sitä en kielläkään, että monesti olisin tarvinnut tiukassa karhunsyleilyssäsi olemista sekä hiuksieni pörröttämistä...
Kauniisti taas kirjoitit, noinhan se on.
*kaivaa nessuja*

Kävin kanssa viemässä kynttilän.

 
Kauniisti taas kirjoitit, noinhan se on.
*kaivaa nessuja*

Kävin kanssa viemässä kynttilän.

Kiitos...ja lämpimät halaukset sullekin*halaaruttaan*

Tääkin on hieno päivä, vaikka ikävänkaiherrus nyt nostaakin isosti itseään esille ja sydän rutistuu kaipauksessa ja rakkaudessa ihan palasiksi....jälleen kerran yllätin itseni tunnekuohuissani:barefoot:, ihmeellinen mies, pitää tiukassa otteessaan yhä...ja hyvä että pitääkin <3...vaikka melkoiseksi mysteeriksi jäikin, mitä varmasti omalta osaltani tikuttelen tappiin asti...mutta kuitenkin niin iso ja rakas ja suojeleva, vaikka etäisyyttä nyt onkin ja sitten taas toisaalta ei ollenkaan <3...


Rakkaus kantaa. Ikikiitollinen olen. Toivottavasti jollakin tavalla tietää sen...
 
Huhhuh! Liian myöhään innostuivat pelaamaan!:cautious:
Ruotsi ei ollu parempi, mut tällä kertaa näin, plääh.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä