• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ahvenanmaan pannukakun kanssa ei sit oikein sovi chilikastike, meetvursti ja juusto  :eek::sneaky::rolleyes: jos joku meinaa kokeilla.:geek:
Tavallisen pannukakun kanssa oon joskus syönnyt suollaista ja sopii hyvin.:D

Kuuntelin oikein antaumuksella Teräsbetonia ja luin kirjaa, että meinas päivällinen unohtua, vatsa kyllä ilmoitti kivasti, että olis aika syödä.:)
 
Mä oon rikkipoikkisärkilahnaahven. :D

Olipa kekkerit. Yritettiin ottaa mun ja siskon muksuista yhteiskuvaa, et saatais sitte isomummuille teetettyä joululahjaks taulu, mut mä epäilen ettei tullu yhtään julkaisukelposta kuvaa taaskaan :D

Nyt mä hetken lepäilen sohvalla ja sit saan ruokaseuraa :)

Pitäskö ihan ottaa yks lasi viiniä, näin niinku rentoutumisen kannalta, huomen on kuitenki vasta iltavuoroki.
 
Mä oon rikkipoikkisärkilahnaahven. :D

Olipa kekkerit. Yritettiin ottaa mun ja siskon muksuista yhteiskuvaa, et saatais sitte isomummuille teetettyä joululahjaks taulu, mut mä epäilen ettei tullu yhtään julkaisukelposta kuvaa taaskaan :D

Nyt mä hetken lepäilen sohvalla ja sit saan ruokaseuraa :)

Pitäskö ihan ottaa yks lasi viiniä, näin niinku rentoutumisen kannalta, huomen on kuitenki vasta iltavuoroki.
Tollasen rääkin jälkeen vaikka kaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä oon rikkipoikkisärkilahnaahven. :D

Olipa kekkerit. Yritettiin ottaa mun ja siskon muksuista yhteiskuvaa, et saatais sitte isomummuille teetettyä joululahjaks taulu, mut mä epäilen ettei tullu yhtään julkaisukelposta kuvaa taaskaan :D

Nyt mä hetken lepäilen sohvalla ja sit saan ruokaseuraa :)

Pitäskö ihan ottaa yks lasi viiniä, näin niinku rentoutumisen kannalta, huomen on kuitenki vasta iltavuoroki.
Ota vaan, oot ansainnut lasillisen :)
 
Spencer Hastings
Hyvää isänpäivää ketjun isukeille!
Ja toivottavasti muillakin on ollut mukava päivä perheensä tai omien vanhempiensa kanssa.

Mä larppaan täällä sellasta peilä, kuin koita pysyä hengissä. Tuntuu vahvasti siltä, että henki lähtee kohta. Huomenna pitää hakeutua terkkariin.

Löysin Youtubesta sellasen ohjelman kuin "the fifth estate" jaksot, joissa keskitytän kanadalaisiin itsemurhiin, murhiin, katoamisiin jne. Ahdistavan jännä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä