• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos ei sotkuja siivoa niin se on huono merkki.

Mut kyl mun täytyy tunnustaa et milloin jotain teen, niin en aina ihan ekaks kanna työkalustoa takaisin. Vaikka pyrin tekemään kerralla just eikä melkein, mut koiran testattua sitä koiraporttia saatan löytää pientä parantelun varaa. Jolloin työkalut on just paikalla eikä tartte lähteä hakemaan. Kun totean, et koiraportti kelpaa koirallekin, niin kyl mä sit vien työkalut paikalleen.
Mitä hankalampi paikka ja mitä painavammat kalut niin sen haluttomampi mä olen kanniskelemaan mitään edestakaisin.

Osittain laiskuutta, osittain logiikkaa.
Juu ei muakaan oikeestaan haittaa jos on työkaluja tai tavaroita levällään, kunhan nyt ei oo likasta ja silkkaa roskaa ympäriinsä. Ollaan molemmat sellasia aika sekasia tyyppejä, että tavarat aina jää levälleen, mutta toi on moninkertaisesti pahempi :D. Joku Einstein-geeni molemmilla kyllä, kun pöydät ei pysy mitenkään ikinä siisteinä.

 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
En mie sentään noin vanha ole :sneaky:
Tää maa on täynnä ikä- ja sukupuolisyrjintää.

Kyöpelin kaltainen iätön ja näyttävä nainen pääsee halutessaan vaik heteromiesten saunailtaan.
Mut jos mä yritän +50 tansseihin muutoin kuin soittajana, niin askelkin parketin puolella johtaa pikaiseen ulosheittoon.

Mun mielestä maailma ei o reilu. Niih!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä