• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
En muista olenko aiemmin laittanu, mut jos on ihan pakko saada ittensä aamulla edes henkiin:

Korkillinen kossua suuhun, huolellinen purskuttelu ja nielaisu. Jos tulee ylös niin tätä toistetaan kunnes sisällä pysyy muukin kuin kolmen koukun Rapala.
Tämän jälkeen sisään ruokaa eikä tippaakaan viinaa.

En tosiaankaan suosittele käytettäväksi. Elimistö on kankkusessa ihan syystä, niin sen kiertäminen vippaskonstilla ei o hyvästä.

Mut jos on ihan pakko saada ittensä edes näennäisesti henkiin niin toi toimii. Kostautuu kyllä vielä samana päivänä.
Jos korkillinen kossua kostautuu, täytyy ihmisen olla n.myyrän kokonen.
 
Reviirinmerkkaussukat ei sit o sotkua. Ettäs tiedät.
No ei niin, mutta se on sotkua, kun jätetään roskat ja tyhjät tölkit ja kaikki ajelehtimaan vaan pöydille ja lattioille, ellen satu mainitsemaan että tossa puolen metrin päässä on muuten roskiskin :D. Ja se lähinnä vaan huvitti, kun se väsäs meille koiraportin ja siivos kyllä kaikki sahanpurut, mutta kaikki nuo jatkojohdot ja saha ja ylijäämäpuunpalaset on vieläkin tuossa olkkarin lattialla :ROFLMAO:. Ihanaa silti, että se tekee kaikkea. Puuhailevat miehet on niin söpöjä!
 
Jos korkillinen kossua kostautuu, täytyy ihmisen olla n.myyrän kokonen.
Noin puhuu joku joka ei onnekseen tiedä ryyppäämisestä yhtikäs mitään.

Purskuttelu huijaa elimistön uskomaan, et promillet nousee. Ryhtymättä ryyppäämään. Jolloin pystyy syömään ja olemaan ikään kuin hengissä.

Mut ei se edellisen illan/yön liikarasitus mihinkään poistu. Kyl se on aina vaan edessä.
 
vierailija
Noin puhuu joku joka ei onnekseen tiedä ryyppäämisestä yhtikäs mitään.

Purskuttelu huijaa elimistön uskomaan, et promillet nousee. Ryhtymättä ryyppäämään. Jolloin pystyy syömään ja olemaan ikään kuin hengissä.

Mut ei se edellisen illan/yön liikarasitus mihinkään poistu. Kyl se on aina vaan edessä.
Kyllä mä olen lääketieteellisillä termeillä alkoholisti, mutta ei mennä siihen. Jos purskuttelen korkillisen kossua, se kostautuu yhtä vähän kuin yksi nonparelli päivän mittaan. Sä olet amatööri.
 
No ei niin, mutta se on sotkua, kun jätetään roskat ja tyhjät tölkit ja kaikki ajelehtimaan vaan pöydille ja lattioille, ellen satu mainitsemaan että tossa puolen metrin päässä on muuten roskiskin :D. Ja se lähinnä vaan huvitti, kun se väsäs meille koiraportin ja siivos kyllä kaikki sahanpurut, mutta kaikki nuo jatkojohdot ja saha ja ylijäämäpuunpalaset on vieläkin tuossa olkkarin lattialla :ROFLMAO:. Ihanaa silti, että se tekee kaikkea. Puuhailevat miehet on niin söpöjä!
Jos ei sotkuja siivoa niin se on huono merkki.

Mut kyl mun täytyy tunnustaa et milloin jotain teen, niin en aina ihan ekaks kanna työkalustoa takaisin. Vaikka pyrin tekemään kerralla just eikä melkein, mut koiran testattua sitä koiraporttia saatan löytää pientä parantelun varaa. Jolloin työkalut on just paikalla eikä tartte lähteä hakemaan. Kun totean, et koiraportti kelpaa koirallekin, niin kyl mä sit vien työkalut paikalleen.
Mitä hankalampi paikka ja mitä painavammat kalut niin sen haluttomampi mä olen kanniskelemaan mitään edestakaisin.

Osittain laiskuutta, osittain logiikkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä