mä vilkasen ja joskus jopa kirjotankin jotain. ei kyllä pitäis.Mie en vilkaise etusivua juuri koskaan
Missä siun itsesuojeluvaisto onmä vilkasen ja joskus jopa kirjotankin jotain. ei kyllä pitäis.
kehittymätön ja kokonaan puuttuva vissiin.Missä siun itsesuojeluvaisto on
olisko mode kateuspäissään poistanu kuvan.Ellei kukaan valvo niin miksi mun nakukuvani poistettiin tossa taannoin?
Se aiheutti minussa liian kiihoittuneita tuntemuksia ja meikäläistä pitää varjella semmoisilta.Ellei kukaan valvo niin miksi mun nakukuvani poistettiin tossa taannoin?
Kai paljas pinta (eikä näkynyt edes nänniä tai jalkoväliä saati pakaraa) sit on kamalasti turmiollisempaa kuin se että jengi viskoo täällä toistensa niskaan paskaa ihan urakalla.
Tuo mulle samalla uus kahvinkeitin. Tostakin pääsi käyttösavu ulos.tuli taas todistettua että sähkölaitteet toimii savulla, savu kun karkaa koneesta niin se lakkaa toimimasta.
huomenna sitte pyykkikonekaupoille.
Sama juttuMie en oo koskaan kyennyt seuraavana päivänä korjaamaan oloa kuin limulla ja ruoalla
Ja särkylääkkeillä
kysyn jos sais kaupantekijäisiks kahvinkeittimen.Tuo mulle samalla uus kahvinkeitin. Tostakin pääsi käyttösavu ulos.
olisko mode kateuspäissään poistanu kuvan.
Se aiheutti minussa liian kiihoittuneita tuntemuksia ja meikäläistä pitää varjella semmoisilta.
Sama juttu täällä.mä vilkasen ja joskus jopa kirjotankin jotain. ei kyllä pitäis.
Öh, mistä sä ton pieneen keksit?Sama juttu täällä.
Joskus jopa sorruin ehkä pieneen trollaukseen
Oli siellä joitain totuuksiakin kuitenkin joukossaÖh, mistä sä ton pieneen keksit?
Ole tarkkana ettei Ämpäriä laita vielä kylkiäisenäkysyn jos sais kaupantekijäisiks kahvinkeittimen.
En muista olenko aiemmin laittanu, mut jos on ihan pakko saada ittensä aamulla edes henkiin:Sama juttu
Eipäs kun olempas kerran joskus nuoruudessa ihan piruuttani
Ämpärin voi viedä tunkiolleOle tarkkana ettei Ämpäriä laita vielä kylkiäisenä
Ei jumaleissön. Jos toi on vaarana niin mä en enää koskaan uskalla lähteä kodinkonekaupoille.Ole tarkkana ettei Ämpäriä laita vielä kylkiäisenä
Nii-i. Miun pitäis laittaa uusi telkkari .Ei jumaleissön. Jos toi on vaarana niin mä en enää koskaan uskalla lähteä kodinkonekaupoille.
En viitsi tuon takia kossua ostaaEn muista olenko aiemmin laittanu, mut jos on ihan pakko saada ittensä aamulla edes henkiin:
Korkillinen kossua suuhun, huolellinen purskuttelu ja nielaisu. Jos tulee ylös niin tätä toistetaan kunnes sisällä pysyy muukin kuin kolmen koukun Rapala.
Tämän jälkeen sisään ruokaa eikä tippaakaan viinaa.
En tosiaankaan suosittele käytettäväksi. Elimistö on kankkusessa ihan syystä, niin sen kiertäminen vippaskonstilla ei o hyvästä.
Mut jos on ihan pakko saada ittensä edes näennäisesti henkiin niin toi toimii. Kostautuu kyllä vielä samana päivänä.
Ole tarkkana ettei Ämpäriä laita vielä kylkiäisenä