• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Ainiin helvetin isänpäiväkin.

Mun isä ryyppäsi itsensä hengiltä. Hänen isänsä teki samoin kuin isäni oli noi kaksivuotias.
Toinen isoisä kuoli epäreilusti kolarissa 89-vuotiaana, hänellä ei ollut mitään terveysongelmia ikäisekseen.

Miehen isä kuoli alkoholimyrkytykseen Lontoon bussipysäkillä. Ja toinen isoisä kuoli keuhkokuumeeseen pitkän taistelun jälkeen pari vuotta sitten.

On yksi pappa siis jäljellä, jolle soittaa. Voisin tehdä jotain vegaanikookossuklaapalleroita professorille.
 
Ainiin helvetin isänpäiväkin.

Mun isä ryyppäsi itsensä hengiltä. Hänen isänsä teki samoin kuin isäni oli noi kaksivuotias.
Toinen isoisä kuoli epäreilusti kolarissa 89-vuotiaana, hänellä ei ollut mitään terveysongelmia ikäisekseen.

Miehen isä kuoli alkoholimyrkytykseen Lontoon bussipysäkillä. Ja toinen isoisä kuoli keuhkokuumeeseen pitkän taistelun jälkeen pari vuotta sitten.

On yksi pappa siis jäljellä, jolle soittaa. Voisin tehdä jotain vegaanikookossuklaapalleroita professorille.
Meil on kans yks mummi enää jäljellä.
Mun vanhemmat kuoli alkoon ku olin nuori.
Suvust on oikeestaan menny aika moni samaan vitsaukseen.

I so feel u! *halaa lujaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä