Mitennii muka.Eilen/viime yönä hilluin täällä neljään
Oli täällä kyllä muitakin
Oma vastaus >EN.Mä vastaisin kyllä ton piisin kysymykselle.
Sekä video että piisi on ehania.
Totta! Mieki tykkään. Jopa se nostalginen "satellites" hissimusa oli vielä hyvä, just kuutelin.
September on yks niin aliarvostettu poppiartisti, että huh. Aivan vitun kuuma ja hyvä.
Mulle on tullu joku ihan outo päivärytmin muutos, kun moneen viikkoon ei oo jaksanut valvoa enää. Nytkin valvon vaan sen takia kun päikkärit venyi... ja koko ajan sellanen tunne et on liian myöhä ja pitäisi nukkua . Vaikka huomenna on vapaatakin.Eilen/viime yönä hilluin täällä neljään
Oli täällä kyllä muitakin
Muistelisin jotenkin että en ollut yksin.Mitennii muka.
Hyviä unia sinnekinEli mukavaa illanjatkoa ja kauniita unia kaikille!
Katso Joanin video, älä äskeistä tumputusvideotaen edes katsonut videota, tykkään biisistä. nyt kyl pitää katsoa.
Mistään muistathan sitä ei saa, kuin aspartaamista.Teretuloa syöpä.
Oikein levollisia ja kivuttomia unia ja hattaran kuvia.Eli mukavaa illanjatkoa ja kauniita unia kaikille!
No ei tuo nyt niin paha juttu ole jos ei valvoa jaksaMulle on tullu joku ihan outo päivärytmin muutos, kun moneen viikkoon ei oo jaksanut valvoa enää. Nytkin valvon vaan sen takia kun päikkärit venyi... ja koko ajan sellanen tunne et on liian myöhä ja pitäisi nukkua . Vaikka huomenna on vapaatakin.
*REPEE TOTALLY*Katso Joanin video, älä äskeistä tumputusvideota
En kyllä katsonut kun alkua, koska ne missupissut häpäisi joanin biisin.
Tämä on vakava asia., Joanilla ei leikitä.
Joo, kai tää on sitä kun ollu iso elämänmuutos tässä ja myös kun muutin uuteen kotiin, niin kaikki tää väsyttää vaan ihan hitosti, töitäkin ollu niin paljon . Ja tää ei ehkä ihan vielä tunnu ihan omalta kodilta, niin tuntuu hassulta valvoa myöhään, kun on tavallaan "vieraana". Vaikken kyllä ole. Mun koti tää on kans . Oon kai vähän sekaisin.No ei tuo nyt niin paha juttu ole jos ei valvoa jaksa
Toisaalta myöhä kun kello on puoli kaksi, toisaalta ei ihan vielä.
Mutta sulla on kuitenkin huomenna vapaa, ehtii sitä rytmiä sitten taas myöhemmin katsella
pyydän anteeksi.Katso Joanin video, älä äskeistä tumputusvideota
En kyllä katsonut kun alkua, koska ne missupissut häpäisi joanin biisin.
Tämä on vakava asia., Joanilla ei leikitä.
Auttasko tutti nukahtaaMulla on ihan tylsää, ukko läks koko viikonlopuks pois eikä oo mitään tekemistä. Ei oo ees kaljaa. Ja nukuin vahingossa seittemästä yhteentoista tossa illalla, niin ei nyt vielä nukutakaan. Pidättekö mulle seuraa hetken?
Näh... voisin jotain muuta kyllä imeskellä.Auttasko tutti nukahtaa
Ehkä se vie oman aikansa tottua kaikkeen uuteen juttuun.Joo, kai tää on sitä kun ollu iso elämänmuutos tässä ja myös kun muutin uuteen kotiin, niin kaikki tää väsyttää vaan ihan hitosti, töitäkin ollu niin paljon . Ja tää ei ehkä ihan vielä tunnu ihan omalta kodilta, niin tuntuu hassulta valvoa myöhään, kun on tavallaan "vieraana". Vaikken kyllä ole. Mun koti tää on kans . Oon kai vähän sekaisin.
Tikkaria varmaanNäh... voisin jotain muuta kyllä imeskellä.