The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle on tullu joku ihan outo päivärytmin muutos, kun moneen viikkoon ei oo jaksanut valvoa enää. Nytkin valvon vaan sen takia kun päikkärit venyi... ja koko ajan sellanen tunne et on liian myöhä ja pitäisi nukkua :oops:. Vaikka huomenna on vapaatakin.
No ei tuo nyt niin paha juttu ole jos ei valvoa jaksa :)
Toisaalta myöhä kun kello on puoli kaksi, toisaalta ei ihan vielä.

Mutta sulla on kuitenkin huomenna vapaa, ehtii sitä rytmiä sitten taas myöhemmin katsella :)
 
No ei tuo nyt niin paha juttu ole jos ei valvoa jaksa :)
Toisaalta myöhä kun kello on puoli kaksi, toisaalta ei ihan vielä.

Mutta sulla on kuitenkin huomenna vapaa, ehtii sitä rytmiä sitten taas myöhemmin katsella :)
Joo, kai tää on sitä kun ollu iso elämänmuutos tässä ja myös kun muutin uuteen kotiin, niin kaikki tää väsyttää vaan ihan hitosti, töitäkin ollu niin paljon :D. Ja tää ei ehkä ihan vielä tunnu ihan omalta kodilta, niin tuntuu hassulta valvoa myöhään, kun on tavallaan "vieraana". Vaikken kyllä ole. Mun koti tää on kans :D. Oon kai vähän sekaisin.
 
Joo, kai tää on sitä kun ollu iso elämänmuutos tässä ja myös kun muutin uuteen kotiin, niin kaikki tää väsyttää vaan ihan hitosti, töitäkin ollu niin paljon :D. Ja tää ei ehkä ihan vielä tunnu ihan omalta kodilta, niin tuntuu hassulta valvoa myöhään, kun on tavallaan "vieraana". Vaikken kyllä ole. Mun koti tää on kans :D. Oon kai vähän sekaisin.
Ehkä se vie oman aikansa tottua kaikkeen uuteen juttuun.
Eiköhän se siitä pikkuhiljaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä