nyt puhut asiaa. 2 kolmannesta kun noista korvaa kossulla niin ovat loistavaa janojuomaa. itsehän suosin kyl ihan vichyä kossun kanssa kun noita lisäaineita välttelen.Monellehan saattaa tulla päänsärkyä.
Siiderit on nykyään liian makeita enkä kuitenkaan tykkää mistään kuivistakaan. Joskus voi pullon/tölkin tai kaksi ostaa.
Lonkerostakin melkeinpä vaan tavis ja sitten lime.
Joskus voi siitäkin tölkin ostaa jotain "makulonkeroa".
Tämä ollut ihan ok. Kylmänä. Suht makea kuitenkin.
Tietty vois vähän vaikka kossua lorauttaa joukkoon
Uni tulee.
Illanjatkoja ja hyvää yötä sit kun menette!
Hattaran kuvia Tibis.Uni tulee.
Illanjatkoja ja hyvää yötä sit kun menette!
Ei nyt niin paljoanyt puhut asiaa. 2 kolmannesta kun noista korvaa kossulla niin ovat loistavaa janojuomaa. itsehän suosin kyl ihan vichyä kossun kanssa kun noita lisäaineita välttelen.
Pthyi, viinaa.nyt puhut asiaa. 2 kolmannesta kun noista korvaa kossulla niin ovat loistavaa janojuomaa. itsehän suosin kyl ihan vichyä kossun kanssa kun noita lisäaineita välttelen.
Mä en juo oikein viinaa. En ole oikein koskaan juonut (okei pirtuakin joskus juonut)Pthyi, viinaa.
En tiiä mikä siin on mutta viina on tosi pahaa.
Siin on joku sellanen kitkerä maku.
ei ole kyl poikalassakaan aikoihin viinaksia ollut. jouluksi kyl tulee gögin kaveriksi. helvetin moisen läjän kyl joutuu ottaan närästyslääkkeitä et et glögiä voi juoda.Mä en juo oikein viinaa. En ole oikein koskaan juonut (okei pirtuakin joskus juonut)
Jossain hyvässä paukussa voisi mennä (tai sopivassa humalatilassa)
Mutta en sitä ihan ensimmäiseksi alkais juomaan.
Pirtut oon minäki raakana teini-iässä vetässy.Mä en juo oikein viinaa. En ole oikein koskaan juonut (okei pirtuakin joskus juonut)
Jossain hyvässä paukussa voisi mennä (tai sopivassa humalatilassa)
Mutta en sitä ihan ensimmäiseksi alkais juomaan.
muutama asiakas vaan hukassa.
No mene hyvä mies etsimään, äläkä istu palstalla.muutama asiakas vaan hukassa.
Aamulla sitten päästelet ärräpäitäei se huominen pekonipannu näytä puhdistuvan, jonkun tarttis tehä jotain. toinen palstailee ja toinen roikuttaa jalkapalloa, ei vaikuta lupaavalta.
En tykkää rednexistä mutta tämä on ihan hyvä...ihanat sanat!!!