kappas, mimmissähän on ny wirtaa ku mähösen pässissäNo niin se kellä on viinaa, antaa tänne nyt. Papu alkoi riehumaan työpaikalla ja tarvii nyt jotain fiksumpaa tapaa purkaa paineita. Miks tota ei voi myydä yheksän jälkeen?
En luovu finlandiastaniNo niin se kellä on viinaa, antaa tänne nyt. Papu alkoi riehumaan työpaikalla ja tarvii nyt jotain fiksumpaa tapaa purkaa paineita. Miks tota ei voi myydä yheksän jälkeen?
kello ei ikinä näytä sellaista aikaa et olut hukkaan menisi. olut on hyväksi aamulla ja illalla. se auttaa suruun ja murheeseen, se auttaa ja rohkaisee tunteiden ilmaisuun, se myös maistuu hyvälle makkaran kanssa.Kello on kyllä niin paljon että turha ottaa enää olutta. Onneksi cittarissa oli jotain yrttiteejuttua tyrkyllä, sillä tulee uni pian.
Ainahan sitä parisen olutta ehtii ottaan.Kello on kyllä niin paljon että turha ottaa enää olutta. Onneksi cittarissa oli jotain yrttiteejuttua tyrkyllä, sillä tulee uni pian.
kello ei ikinä näytä sellaista aikaa et olut hukkaan menisi. olut on hyväksi aamulla ja illalla. se auttaa suruun ja murheeseen, se auttaa ja rohkaisee tunteiden ilmaisuun, se myös maistuu hyvälle makkaran kanssa.
Kaikki aina kehuu tota kaljaa.Niin, mutta os olettaa nukahtavansa alta tunnin, ei kannata avata ensimmäistäkään.
Hyvää se on. Helvetin hyvää!.
Fami heittää ihan tajutonta settii!!Edellisestä tulikin mieleen tämä.
Kaikki aina kehuu tota kaljaa.
Koska itse en sitä juo, eikä varmaan löydy sellaista ihmistä joka mulle sitä vois juottaa niin kai son jäätävä ilman tota suurta makunautintoa.
Ja hyvää iltaa Tibiksellekin.
Muistan melko hyvinFami heittää ihan tajutonta settii!!
Muistaks viel sanat.?
mie olin 4 vuotta ilman olutta, ei vaan maistunut. lonkeroa ja siideriä. nyt taas olut maistuu. gini lonkeroa ei voi ottaa yhtää kun aiheuttaa helvetinmoisen päänsäryn. hyvää se kyl on.Mä olen joskus juonut melkeinpä pelkästään kaljaa mutta enää en tykkää. Yksi tai max kaksi voi mennä erittäin kylmänä.
Sitten siirryin siideriin (oli myös Lindat ja Matit siidereissä joskus aikoinaan ) mutta en oikein siitäkään enää tykkää.
Nyt sitten lonkero
Sitäkin olen kyllä joskus aiemminkin juonut siellä jossain nuoruudessa
Vähän uuempaaLegendaarinen.
Monellehan saattaa tulla päänsärkyä.mie olin 4 vuotta ilman olutta, ei vaan maistunut. lonkeroa ja siideriä. nyt taas olut maistuu. gini lonkeroa ei voi ottaa yhtää kun aiheuttaa helvetinmoisen päänsäryn. hyvää se kyl on.
Oluissakin on kuitenkin tosi paljon vaihtoehtoja. Toisethan tykkää vaan esim tummista oluista/erikoisoluista.Mä en aiemmin sietänyt olutta. Mut kun lipitin pari kesää putkeen noita makeita ja happamampia siidereitä, alkoivat ne riittää ja tilalle tuli huurteisen kuohuva herkku.
Parasta on, kun talvella ehtii tekemään oluet itse. Ne tuntuvat suussa paremmilta (paksummalta, täyteläisemmältä) ja maku on joka kerta erilainen. Niillä lähee melkein nälkäkin.