The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin, mutta os olettaa nukahtavansa alta tunnin, ei kannata avata ensimmäistäkään.

Hyvää se on. Helvetin hyvää!. :p
Kaikki aina kehuu tota kaljaa.
Koska itse en sitä juo, eikä varmaan löydy sellaista ihmistä joka mulle sitä vois juottaa niin kai son jäätävä ilman tota suurta makunautintoa.:cautious::D

Ja hyvää iltaa Tibiksellekin.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja -tibis
Kaikki aina kehuu tota kaljaa.
Koska itse en sitä juo, eikä varmaan löydy sellaista ihmistä joka mulle sitä vois juottaa niin kai son jäätävä ilman tota suurta makunautintoa.:cautious::D

Ja hyvää iltaa Tibiksellekin.:love:

Mä olen joskus juonut melkeinpä pelkästään kaljaa mutta enää en tykkää. Yksi tai max kaksi voi mennä erittäin kylmänä.
Sitten siirryin siideriin (oli myös Lindat ja Matit siidereissä joskus aikoinaan :D ) mutta en oikein siitäkään enää tykkää.
Nyt sitten lonkero :D
Sitäkin olen kyllä joskus aiemminkin juonut siellä jossain nuoruudessa :D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Lispetti
Mä en aiemmin sietänyt olutta. Mut kun lipitin pari kesää putkeen noita makeita ja happamampia siidereitä, alkoivat ne riittää ja tilalle tuli huurteisen kuohuva herkku.

Parasta on, kun talvella ehtii tekemään oluet itse. Ne tuntuvat suussa paremmilta (paksummalta, täyteläisemmältä) ja maku on joka kerta erilainen. Niillä lähee melkein nälkäkin.
 
Mä olen joskus juonut melkeinpä pelkästään kaljaa mutta enää en tykkää. Yksi tai max kaksi voi mennä erittäin kylmänä.
Sitten siirryin siideriin (oli myös Lindat ja Matit siidereissä joskus aikoinaan :D ) mutta en oikein siitäkään enää tykkää.
Nyt sitten lonkero :D
Sitäkin olen kyllä joskus aiemminkin juonut siellä jossain nuoruudessa :D
mie olin 4 vuotta ilman olutta, ei vaan maistunut. lonkeroa ja siideriä. nyt taas olut maistuu. gini lonkeroa ei voi ottaa yhtää kun aiheuttaa helvetinmoisen päänsäryn. hyvää se kyl on.
 
mie olin 4 vuotta ilman olutta, ei vaan maistunut. lonkeroa ja siideriä. nyt taas olut maistuu. gini lonkeroa ei voi ottaa yhtää kun aiheuttaa helvetinmoisen päänsäryn. hyvää se kyl on.
Monellehan saattaa tulla päänsärkyä.

Siiderit on nykyään liian makeita enkä kuitenkaan tykkää mistään kuivistakaan. Joskus voi pullon/tölkin tai kaksi ostaa.
Lonkerostakin melkeinpä vaan tavis ja sitten lime.
Joskus voi siitäkin tölkin ostaa jotain "makulonkeroa".

Tämä ollut ihan ok. Kylmänä. Suht makea kuitenkin.
Tietty vois vähän vaikka kossua lorauttaa joukkoon :whistle: :D

 
Mä en aiemmin sietänyt olutta. Mut kun lipitin pari kesää putkeen noita makeita ja happamampia siidereitä, alkoivat ne riittää ja tilalle tuli huurteisen kuohuva herkku.

Parasta on, kun talvella ehtii tekemään oluet itse. Ne tuntuvat suussa paremmilta (paksummalta, täyteläisemmältä) ja maku on joka kerta erilainen. Niillä lähee melkein nälkäkin.
Oluissakin on kuitenkin tosi paljon vaihtoehtoja. Toisethan tykkää vaan esim tummista oluista/erikoisoluista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä