Eikai vaan miele?mä vaan imppaan.
Eikai vaan miele?mä vaan imppaan.
Sama täällämä vaan imppaan.
ei oo.Eikai vaan miele?
Hyvä kun kuume laskenut on etkä epäröi soittaa jos siltä alkaa tuntuun.Tere, kotona edelleen, kuume laskenu mömmöillä 37,3een ja mutta nyt muuten olo siedettävä, tosin voimat on hukassa
Ai nii, siivoojakin kävi siivoilemassa ja olis vieny mut (lähes väkisin) arvariin, mut sanoin soittavani ampulanssin jos tunnen oloni sellaiseksi, etten enää pärjäisi mömmöilläkään.
Hyvä kuulla et oot kutakuinkin kunnossaTere, kotona edelleen, kuume laskenu mömmöillä 37,3een ja mutta nyt muuten olo siedettävä, tosin voimat on hukassa
Ai nii, siivoojakin kävi siivoilemassa ja olis vieny mut (lähes väkisin) arvariin, mut sanoin soittavani ampulanssin jos tunnen oloni sellaiseksi, etten enää pärjäisi mömmöilläkään.
Otin mä ton piikin 3 vuotta sitteHyvä kun kuume laskenut on etkä epäröi soittaa jos siltä alkaa tuntuun.
muoks. ootko aiemmin ottanut tuota piikkiä?
juotko teetä.Eikai vaan miele?
Ku oliskiHyvä kuulla et oot kutakuinkin kunnossa
Ok, tuliko silloin samanlaista?Otin mä ton piikin 3 vuotta sitte
Osta mopovoi kun olisikin vielä nurkkabaari. nyt joutuisi mittarilla menemään. niin paljoa en ihmisistä pidä että lähtisin tuonne isolle kirkolle.
No mutta siten, että pärjäilet kuitenkin siinä kotosalla.[/QUOTE]Ku oliski
no niimpä tietystiOon kuin pikku lapsi kun vingun ettei oo mitää panemista...
viedäänkös ajokortti jos mopolla kaljapöhnäs päästelee. sähkörullatuoli vois kyl olla hyvä baarireissuille.Osta mopo
Miks sää harmailet vierailijana nykysin????no niimpä tietysti
Ei ole nimeä. Liian hankalaa sylissä olla saunassa. Eikä siinä ole kaidetta. Lentää vielä alas sieltä. Se on kerrostalon sauna.mitä turhaan mitään pyyhkeitä, istu sen miehen syliin...onkos sillä sun miehellä joku palstanimi millä ketjussa kutsutaan??
Jeps,vain elämää duettoja täälläkin odotellaan....mä voisin vaikka mennä tiskaamaan ennen sitä.Jos tästä menis vaikka saunomaan ja sit Vain elämää duetto