Nyt selvis. Mun olis kuulema pitänyt olla joku Pate joka asuu Bankokissa.wassupviesti....kun tietäis keneltä...
"Oon singaporessa ja piti mennä Balille huomenna mut tuhkapilvi iski ni saattaa olla et tuun sinne viikonlopuks...."
Oon ihan huulipyöreenä...
kun olin pieni poikanen niin suuri ja viisas työkaveri sanoi mulle et juo silloin kun on hauskaa ja piä korkki kiinni kun vittuttaa.Mun ryyppäämisilläni on iso ero.
Tänään ryyppään koska se on kivaa ja koska maailma on kaunis. Vähäkin viina riittää.
Joskus maailma ei ole kaunis. Silloin mikään ei ole kaunista eikä mikään viina maailmassa riitä.
Itseasiassa kyllä tulee, mutta perässä.Tuleeko Lissu saunomaan?
Aikaisin nukkumaanJoko ne perjantai pileet alkais vai meenkö suosiolla nukkumaan,täh
mitään bileitä. saunaan mennään. sivistyneesti pyyhe lanteilla.Joko ne perjantai pileet alkais vai meenkö suosiolla nukkumaan,täh
Viisasta.kun olin pieni poikanen niin suuri ja viisas työkaveri sanoi mulle et juo silloin kun on hauskaa ja piä korkki kiinni kun vittuttaa.
houkuttaisi kyllä sekinAikaisin nukkumaan
sinne nukkuu ainakinmitään bileitä. saunaan mennään. sivistyneesti pyyhe lanteilla.
Mä oon niin väsy, haukottelen vaan koko ajan.houkuttaisi kyllä sekin
kolmesti on jo pää retkahtanut....Mä oon niin väsy, haukottelen vaan koko ajan.
Mulla pyyhe on perseen alla lauteilla.mitään bileitä. saunaan mennään. sivistyneesti pyyhe lanteilla.
No mutta huomenta päivää unikeko.huomenta. vielä 1 yövuoro ennen vapaita.
mitä turhaan mitään pyyhkeitä, istu sen miehen syliin...onkos sillä sun miehellä joku palstanimi millä ketjussa kutsutaan??Mulla pyyhe on perseen alla lauteilla.
ei voi tietää. voi loppua lyhyeen.No mutta huomenta päivää unikeko.
Onko montakin vapaata tiedossa?
jäisi irman ulkoilutus
Imuri. eli Irma
mä vaan imppaan.Imuri. eli Irma
Sä luulit, että mä ulkoilutan noita mun kärmeksiä vai?
jos sulla on irman sisko raija...mä vaan imppaan.