The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sitte vielä. Jos oikeesti joku ihminen kokee keskustelupalstalla olon niin vaikeeksi, että pitää kieltää toisia kommentoimasta tai ei kestä yhtään poikkipuolista sanaa niin tuolla on kyllä oikeessa yläkulmassa tollane punanen ruksi tai musta riippuu selaimesta. :whistle:
Ja kun "riitoja" tulee ja menee, jokainen kyllä varmaan osaa laittaa halutessaan "pelin poikki" omalta osaltaan.
Ja sitten voidaan asiat unohtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.
Eiks te ny poijjat vois sopia tätä juttua. Onhan se ny kamalaa jos te ette enää viestittele keskenään.

Mitä sitten vaikka on välillä vähän tappeluita, ainahan me niist ollaan selvitty? Ja mun mielestä ketään ei olla (ainakaan mun aikana) syrjitty mitenkään...
Ja jos ei sopia niin ainakin unohtaa :)

Olis se nyt kiva että @krut kin täällä on/olis :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ja kun "riitoja" tulee ja menee, jokainen kyllä varmaan osaa laittaa halutessaan "pelin poikki" omalta osaltaan.
Ja sitten voidaan asiat unohtaa.
Sepä unohtaminen. Ei tajuu miks viissataa sivua vanhoja juttuja jaksetaan kaivella ja märehtiä, (jokainen kai joskus on toisen saanu suututettua, tai on alkanu jonkun kommentti ketuttaa, eikä se tosiaan oo harvinaista, kun ollaan kuitenkin keskustelupalstalla.) Mä en ainakaan jaksais. "ketä vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään" jne.
 
Äitikultani on aivan hulluna Kirkaan.

Itte en koskaan pitäny häntä minään, en ainaskaan veljensä veroisena.
Mut kun hän oli poliisien soittokunnan kans finlandiatalolla keikalla ja veti ”varrella virran” nii unohti sanat kesken biisin. Mä en huomannu mitään, ennenko sorsat lähti kolmannen kerran pesästään.
Arvostukseni nousi sfääreihin.
Lontoonkielisissä kappaleissa voi aina heittää Remua tai bibabbalulaa kehiin eikä kukaan edes huomaa, mut vedähän kotomaan sanoitusta kovaa korkeelta ja väärin, niin se onnistuu vaan yhdeltä miljoonasta. Kirka oli yks miljoonasta.
Mulla on Kirkan 40 unohtumatonta laulua cd. Kaapissa kyllä ollut kuuntelematta.
On Kirka ihan hyvä ollut.
 
Sepä unohtaminen. Ei tajuu miks viissataa sivua vanhoja juttuja jaksetaan kaivella ja märehtiä, (jokainen kai joskus on toisen saanu suututettua, tai on alkanu jonkun kommentti ketuttaa, eikä se tosiaan oo harvinaista, kun ollaan kuitenkin keskustelupalstalla.) Mä en ainakaan jaksais. "ketä vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään" jne.
Näinhän tuo on.

Ak:lta kuitenkin hyvä kirjoitus :)
 
Joskus asiat on vaikeita. (tää muuten pätee myös lispetin parisuhteeseen. ulkopuolelta voi olla antavinaan neuvoja mut ne on päin persettä ja ulkopuolisia)

Äijät sopii keskenään miten sopii jos sopii. Jos ei, niin ei siinäkään ole mitn kummallista.
Mut nyt täytyy kyllä ylistää yhtä munallista ketjulaista.:love:
Häneltä sain kyllä ihan ajattelemisen arvoisen neuvon poksiini, joten joudun ehkä olla vähän erimieltäkin sun kanssa.:coffee::sneaky:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä