No niimpä. Mä kyllä totesin jo, että mä en tee muutaku kakun ite. Loput ostan kaupasta, en jaksa alkaa huseeraamaanNo sitten kai se on pakko, plääh.
No niimpä. Mä kyllä totesin jo, että mä en tee muutaku kakun ite. Loput ostan kaupasta, en jaksa alkaa huseeraamaanNo sitten kai se on pakko, plääh.
Oih! Pientä romantiikkaa ilmassa? Saahan tälle sit jatko-osia?T S I H !!!
Ja hyvää päivää. (juu, älkää säikähtäkö, en käyny jallukaupassa. en tosiaankaan viitti näin ihanaa ja hyvin alkanutta päivää pilata känniskelyllä, ihan vaan muutama tsihi makustelun vuoksi)
Kaiken muun hyvän lisäksi sain vielä halin ja pusuja ja olen kuulemma ihana ja mieletön? (jos asiasta haittapuolia hakee, nii syliinhyppääjä olis saanu olla kakskytä vuotta vanhempi jolla on silmää nähdä minussa muutakin kuin ihanaa ja jolle kelpaan siitä huolimatta)
Päivän kirjakertymäkin on niin hyvä ja pitkä, että en sitä viitti tähän edes laittaa.
Tää on niit päiviä, et täytyy aidolla kauhulla odottaa mr. Murphyn kostoa.
Ei ei ei.Oih! Pientä romantiikkaa ilmassa? Saahan tälle sit jatko-osia?
Tää koristaa mun kirjahyllyä.Ja ainii. Kolme viestiä. En viitti ketään yyveellä vaivata kun nää menee ihan ketjussakin.
Buubikselle: Mun järjestykseen tai arkistointiin ei kosketa. Naisen logiikan (tai kenenkään muunkaan logiikan) mukaan järjestettyjä tavaroita mä en löydä vaan ne on ikuisesti hukkateillä. Jos miehesi tavarat on sun mielestä epäjärjestyksessä niin komennat äijän siivoamaan, mutta et itte puutu. Piste.
En minäkään uskaltaisi puuttua kylppärikaappisi sisältöön vaikka siellä olis mun mielestä tuhat turhaa purkkia.
Lispetille: Mitä vilpittömimmin toivon, että saat asiat kondikseen tavalla tai toisella oli lopputulos mikä vaan. Jos oikein luin tai ymmärsin lukemani, niin tossa on kyseessä hyvin kalliit ja arvokkaat asiat. Enkä puhu rahasta. Raha on halpaa, valtio painaa sitä lisää jokaisena päivänä ja asiat jotka hoituu rahalla ovat halpoja asioita.
Mut vaikka kävis miten kävis kunhan ei kävis kuin mulle. Et menettää jotain jota mikään ei koskaan korvaa. Hurjasti tsemppiä, voimia ja tolkkua asioiden käsittelyyn. Ja halipusu jos siitä on yhtään apua.
Ja sit ruutikselle: Toki noudatan tahtoasi, enkä lainaile tahi kommentoi viestejäsi mut ...
välttääkseni vahinkoja ainoa vaihtoehtoni on laittaa sinut ignoorauslistalle. Koska muutaman tsihin jälkeen mä en aina hoksaa kuka sanoi ja ketä lainasin.
Mut toi on tosiaankin asia jota mä en mieluusti tee. Ei kuulu mun tapoihini laittaa lappuja silmille ja korville ja olla olevinaan näkemättä/kuulematta/haistamatta.
Mun kanssa saa olla eri mieltä. Minkä mä sille voin jos kaikki muut on väärässä?
Mun mielestä parempi ratkaisu on se, että jos et tahdo kattella mun viestejäni, niin sä laitat mut ignoorauslistalle mutta sallit mulle sen, että luen sinunkin viestisi ja huvittaessani niihin vastaan tahi lainaan.
Sulla on monasti niin hyviä ja usein asiallisia juttuja, että en mä niitä viittis jättää lukematta vain sen vuoksi että olet joskus väärässä.
Härskein laulu maailmassa on ”Leila- valssi”. Kui nii?"Tule laulamaan kulkuset kilisten" sanottiin jossain mainoksessa, muu tuosta meni ohi mutta tuon kuulin
Voi kamala luin että ranteet.häätyy vissiin lähteä tunturriin
huomenna avataan rinteet
Äitikultani on aivan hulluna Kirkaan.Ja tässä.
Joskus asiat on vaikeita. (tää muuten pätee myös lispetin parisuhteeseen. ulkopuolelta voi olla antavinaan neuvoja mut ne on päin persettä ja ulkopuolisia)Eiks te ny poijjat vois sopia tätä juttua. Onhan se ny kamalaa jos te ette enää viestittele keskenään.
Mitä sitten vaikka on välillä vähän tappeluita, ainahan me niist ollaan selvitty? Ja mun mielestä ketään ei olla (ainakaan mun aikana) syrjitty mitenkään...
Ööh... olet siis mcGarmiva??Päivää ketjuun pitkästä aikaa.
Loin sitten uuden nikin kun vanhan salasanaa en muistanut enää millään ja kone pentelekin oli sen jo unohtanut
Riippuu siitä kuka kysyyÖöh... olet siis mcGarmiva??
Älä myönnä äläkä ainaskaan tunnusta mitään.Riippuu siitä kuka kysyy
Ehkä sen voi just ketjussa myöntää