The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
T S I H !!!

Ja hyvää päivää. (juu, älkää säikähtäkö, en käyny jallukaupassa. en tosiaankaan viitti näin ihanaa ja hyvin alkanutta päivää pilata känniskelyllä, ihan vaan muutama tsihi makustelun vuoksi)

Kaiken muun hyvän lisäksi sain vielä halin ja pusuja ja olen kuulemma ihana ja mieletön? (jos asiasta haittapuolia hakee, nii syliinhyppääjä olis saanu olla kakskytä vuotta vanhempi jolla on silmää nähdä minussa muutakin kuin ihanaa ja jolle kelpaan siitä huolimatta)

Päivän kirjakertymäkin on niin hyvä ja pitkä, että en sitä viitti tähän edes laittaa.

Tää on niit päiviä, et täytyy aidolla kauhulla odottaa mr. Murphyn kostoa.
Oih! Pientä romantiikkaa ilmassa? :love:Saahan tälle sit jatko-osia? :barefoot:
 
Ja ainii. Kolme viestiä. En viitti ketään yyveellä vaivata kun nää menee ihan ketjussakin.

Buubikselle: Mun järjestykseen tai arkistointiin ei kosketa. Naisen logiikan (tai kenenkään muunkaan logiikan) mukaan järjestettyjä tavaroita mä en löydä vaan ne on ikuisesti hukkateillä. Jos miehesi tavarat on sun mielestä epäjärjestyksessä niin komennat äijän siivoamaan, mutta et itte puutu. Piste.
En minäkään uskaltaisi puuttua kylppärikaappisi sisältöön vaikka siellä olis mun mielestä tuhat turhaa purkkia.

Lispetille: Mitä vilpittömimmin toivon, että saat asiat kondikseen tavalla tai toisella oli lopputulos mikä vaan. Jos oikein luin tai ymmärsin lukemani, niin tossa on kyseessä hyvin kalliit ja arvokkaat asiat. Enkä puhu rahasta. Raha on halpaa, valtio painaa sitä lisää jokaisena päivänä ja asiat jotka hoituu rahalla ovat halpoja asioita.
Mut vaikka kävis miten kävis kunhan ei kävis kuin mulle. Et menettää jotain jota mikään ei koskaan korvaa. Hurjasti tsemppiä, voimia ja tolkkua asioiden käsittelyyn. Ja halipusu jos siitä on yhtään apua.

Ja sit ruutikselle: Toki noudatan tahtoasi, enkä lainaile tahi kommentoi viestejäsi mut ...
välttääkseni vahinkoja ainoa vaihtoehtoni on laittaa sinut ignoorauslistalle. Koska muutaman tsihin jälkeen mä en aina hoksaa kuka sanoi ja ketä lainasin.
Mut toi on tosiaankin asia jota mä en mieluusti tee. Ei kuulu mun tapoihini laittaa lappuja silmille ja korville ja olla olevinaan näkemättä/kuulematta/haistamatta.
Mun kanssa saa olla eri mieltä. Minkä mä sille voin jos kaikki muut on väärässä?

Mun mielestä parempi ratkaisu on se, että jos et tahdo kattella mun viestejäni, niin sä laitat mut ignoorauslistalle mutta sallit mulle sen, että luen sinunkin viestisi ja huvittaessani niihin vastaan tahi lainaan.
Sulla on monasti niin hyviä ja usein asiallisia juttuja, että en mä niitä viittis jättää lukematta vain sen vuoksi että olet joskus väärässä.
 
Ja ainii. Kolme viestiä. En viitti ketään yyveellä vaivata kun nää menee ihan ketjussakin.

Buubikselle: Mun järjestykseen tai arkistointiin ei kosketa. Naisen logiikan (tai kenenkään muunkaan logiikan) mukaan järjestettyjä tavaroita mä en löydä vaan ne on ikuisesti hukkateillä. Jos miehesi tavarat on sun mielestä epäjärjestyksessä niin komennat äijän siivoamaan, mutta et itte puutu. Piste.
En minäkään uskaltaisi puuttua kylppärikaappisi sisältöön vaikka siellä olis mun mielestä tuhat turhaa purkkia.

Lispetille: Mitä vilpittömimmin toivon, että saat asiat kondikseen tavalla tai toisella oli lopputulos mikä vaan. Jos oikein luin tai ymmärsin lukemani, niin tossa on kyseessä hyvin kalliit ja arvokkaat asiat. Enkä puhu rahasta. Raha on halpaa, valtio painaa sitä lisää jokaisena päivänä ja asiat jotka hoituu rahalla ovat halpoja asioita.
Mut vaikka kävis miten kävis kunhan ei kävis kuin mulle. Et menettää jotain jota mikään ei koskaan korvaa. Hurjasti tsemppiä, voimia ja tolkkua asioiden käsittelyyn. Ja halipusu jos siitä on yhtään apua.

Ja sit ruutikselle: Toki noudatan tahtoasi, enkä lainaile tahi kommentoi viestejäsi mut ...
välttääkseni vahinkoja ainoa vaihtoehtoni on laittaa sinut ignoorauslistalle. Koska muutaman tsihin jälkeen mä en aina hoksaa kuka sanoi ja ketä lainasin.
Mut toi on tosiaankin asia jota mä en mieluusti tee. Ei kuulu mun tapoihini laittaa lappuja silmille ja korville ja olla olevinaan näkemättä/kuulematta/haistamatta.
Mun kanssa saa olla eri mieltä. Minkä mä sille voin jos kaikki muut on väärässä?

Mun mielestä parempi ratkaisu on se, että jos et tahdo kattella mun viestejäni, niin sä laitat mut ignoorauslistalle mutta sallit mulle sen, että luen sinunkin viestisi ja huvittaessani niihin vastaan tahi lainaan.
Sulla on monasti niin hyviä ja usein asiallisia juttuja, että en mä niitä viittis jättää lukematta vain sen vuoksi että olet joskus väärässä.
Tää koristaa mun kirjahyllyä.


Voi laittaa sulle postissa samanlaisen jos laitat osoitteen :)

Sitte vielä. Jos oikeesti joku ihminen kokee keskustelupalstalla olon niin vaikeeksi, että pitää kieltää toisia kommentoimasta tai ei kestä yhtään poikkipuolista sanaa niin tuolla on kyllä oikeessa yläkulmassa tollane punanen ruksi tai musta riippuu selaimesta. :whistle:
 
Eiks te ny poijjat vois sopia tätä juttua. Onhan se ny kamalaa jos te ette enää viestittele keskenään.

Mitä sitten vaikka on välillä vähän tappeluita, ainahan me niist ollaan selvitty? Ja mun mielestä ketään ei olla (ainakaan mun aikana) syrjitty mitenkään...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
IhQ
Heippatirallaa..se olis viikonloppu taas eessä.
Tahtoo nukkua.

No, tänään mennään kattomaan muutamaa koiraa, kissaa (siel on pari pentuakin), ehkä nähään kanoja ja lehmiäkin jos hyvin käy :)

Huomenna on kuopuksen kaverin synttärit, ja esikon kummin kans. En tiiä mennäänkö kummille kylään vaiko eikö.

Su on isänpäivä. Mies on aamuvuorossa, ehkä mie voin ruuan laittaa ja kahvit keittää siihen kun se pääsee kotiin :D Mut niin kyl tekisin muutenkin...
 
Ja tässä.
Äitikultani on aivan hulluna Kirkaan.

Itte en koskaan pitäny häntä minään, en ainaskaan veljensä veroisena.
Mut kun hän oli poliisien soittokunnan kans finlandiatalolla keikalla ja veti ”varrella virran” nii unohti sanat kesken biisin. Mä en huomannu mitään, ennenko sorsat lähti kolmannen kerran pesästään.
Arvostukseni nousi sfääreihin.
Lontoonkielisissä kappaleissa voi aina heittää Remua tai bibabbalulaa kehiin eikä kukaan edes huomaa, mut vedähän kotomaan sanoitusta kovaa korkeelta ja väärin, niin se onnistuu vaan yhdeltä miljoonasta. Kirka oli yks miljoonasta.
 
IhQ
Ja sit,
Lipsu, iiiiso hali! Mikä tahansa onkaan niin älkää tehkö liian hätäsiä ratkaisuja, yrittäkää jutella asiat halki. Miullakin on luukku levällään jos haluat purkaa mieltäs..


Ja Majuri, nyt äkkiä soittamaan lääkäriin jos et ole jo! Eikai noin kova kuume ole normaalia minkään rokotteenkaan jälkeen? Pienellä lämmöllä meillä on ainakin selvitty aina...
Voi kökkönen sinua.:(
 
Eiks te ny poijjat vois sopia tätä juttua. Onhan se ny kamalaa jos te ette enää viestittele keskenään.

Mitä sitten vaikka on välillä vähän tappeluita, ainahan me niist ollaan selvitty? Ja mun mielestä ketään ei olla (ainakaan mun aikana) syrjitty mitenkään...
Joskus asiat on vaikeita. (tää muuten pätee myös lispetin parisuhteeseen. ulkopuolelta voi olla antavinaan neuvoja mut ne on päin persettä ja ulkopuolisia)

Äijät sopii keskenään miten sopii jos sopii. Jos ei, niin ei siinäkään ole mitn kummallista.
 
Kirjastossa käyty ja kisuille lisää ruokaa mustista ja mirristä.:)
Hiekkalaatikko pesty ja pesukone pyörii, viellä pitäis puhtaat pyykit laittaa kaappiin, niin sit voisi köllähtää sänkyyn lukemaan kirjaa ja ehkä kuunella musiikkia samalla. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä