tätäkin tuli kuunneltua nuorena, olin jo unohtanu koko bändin
tätäkin tuli kuunneltua nuorena, olin jo unohtanu koko bändin
Tää?Ruutis hei!!!
Mikä se biisi oli missä musavideossa ajettiin autolla ja kuvattiin tietä/maisemaa? Joku Suomalainen se oli...oliskohan ollu just souvarit...?
onkohan toi kuvattu moottoripyörän selästä kun näyttää että kuva kallistuu kurveissaTää?
Just katoin samaa. Tai sitte se kamera on vatupassin silmän tyyppisessä viritelmässä kii.onkohan toi kuvattu moottoripyörän selästä kun näyttää että kuva kallistuu kurveissa
Mä olen alkanu palstalla käyttää hävytöntä kieltä.Perkele saatana Kokeile tuota
Ei syytä lopettaa! Kiroileminen tekee hyvää terveydelle - Terveys ja hyvinvointi - Daami.fi
Tutkijoiden mukaan voimasanojen käyttö toimii samalla tavalla kuin särkylääkkeet.
Laittaas toinen koepalaJust katoin samaa. Tai sitte se kamera on vatupassin silmän tyyppisessä viritelmässä kii.
Ei se ollu toi piisi.
Rätkän kyyristähän se oli sittenki!!!!!Laittaas toinen koepala
Ja kun niillä on lähes kaikki niin pinnallista ja sellasta copykamaa.niimpä, vaikka määkin muka vähin osaan Lontoon murretta niin emmää laulun sanoista pääse jyvälle että mistä siinä on kyse
pitäs nähdä teksti
Niim-pä.Hui ku meinaa heittää herkille ton koskaan et muuttua saa piisin vuoks.
Kyllä Suomimusa on ihan erilailla koskettavaa ku ulkomainen.
Onko pakko tehä?Veto ihan pois. Millähän sitä ruoskis itteään tekemään jotain.
No meillä on jätkän synttärikemut sunnuntaina, et olis kyl vähän pakko. Heräilin tossa 11 aikaan, nukuin kaikki 4h yövuoron jälkeen. Tosin meni ne ekat aamukahvit vähä paremmassa seurassa, nii jos itteni kanssa jois vielä toiset ja miettis sitte tota siivoomista ja kauppalappuaOnko pakko tehä?
Keitä kahvit ja nosta jalat pöydälle?
No sitten kai se on pakko, plääh.No meillä on jätkän synttärikemut sunnuntaina, et olis kyl vähän pakko. Heräilin tossa 11 aikaan, nukuin kaikki 4h yövuoron jälkeen. Tosin meni ne ekat aamukahvit vähä paremmassa seurassa, nii jos itteni kanssa jois vielä toiset ja miettis sitte tota siivoomista ja kauppalappua