Tuo on niin tottaMusiikki on kyllä ihana. Se saa mielen piristymään ja tuo niiiiin paljon muistoja mieleen, noh, niitä kipeitäkin. Mutta ajan kanssa ne helpottaa ja kyllä niitä kipeitäkin haluaa joskus muistella...tai itse ainakin tykkään..
Joskus oikein mässäilen, kuuntelen ja itken.
Mulla myös. Mutta eihän siinä mitään pahaa sinänsä ole, kunhan ei anna niille yliotetta.Mulla on paha tapa ajatella menetettyjä asioita.
Oikeesti? Melkone sattuma..Oho! Saman alan hommia
Katkeruutta ei ole vaan pelkkää surua. Mutta kyllä se tästä.Mulla myös. Mutta eihän siinä mitään pahaa sinänsä ole, kunhan ei anna niille yliotetta.
On hyvä antaa asioille ajatusta, että mieli kasvaa, mutta sellainen katkeruus ei ole hyvästä, se pitäisi jollan konstilla saada kitkettyä.
Ja ihan ajankin kanssa kyllä helpottaa kun huomaa, että ei se katkeruus auta yhtään mitään ja elämässä tulee muutenkin niin paljon mietittävää, että ei ne asiat, joista saatta olla ketkera, mahdu sinne aivoihin kovin kauaksi aikaa.
Raskaat asiat tietty rassaa pidempään. *halii lujaa*Katkeruutta ei ole vaan pelkkää surua. Mutta kyllä se tästä.
Mä saatan surra monia vuosia.
Alistaja atm..Huomenta! Vähä kahvii. Siivousta ja Kauppalapun tekoa
Minä voin pestä tällä kertaa!!!! *tohkeissaan hyökkii mukaan ja työntelee muita syrjään eestään*Mä käyn nyt suihkussa.
no noi työkkärinkaavakebändi ja juhis kuuluu mun suosikkeihin
aiempaa kuuntelin nuorena paljonkin ja jälkimmäistä nykyisin
OkMinä voin pestä tällä kertaa!!!! *tohkeissaan hyökkii mukaan ja työntelee muita syrjään eestään*
No sepäAlistaja atm..
Mutta ny suihkuun..
You better be!Ok
*I`m so dirty*
Mö söin vain tomaattia ja kurkkua ja nutrilett patukan, olikin hyvää.Mulla on nyt. Kanakeittoa
Perkele saatana Kokeile tuotaPäivää
Tässä mietiskelen, että soitanko ambulanssia vai en.
Kuumetta 38,5 ja helvetin voimaton ja heikko olo, sekä lihaskivut järjettömät. Grammasen panadolin otin pari tuntii sit.
Kah, meilläki syyään tänään broileria, mutta laitan juureksien lisäks pottusiakin, että mies pysyy lihassa.Mö söin vain tomaattia ja kurkkua ja nutrilett patukan, olikin hyvää.
Illalla uunijuureksia ja broileria.
Kanakeitto on hyvää.
En kyllä hoksi näin äkikseltään.Ruutis hei!!!
Mikä se biisi oli missä musavideossa ajettiin autolla ja kuvattiin tietä/maisemaa? Joku Suomalainen se oli...oliskohan ollu just souvarit...?