The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on paha tapa ajatella menetettyjä asioita.
Mulla myös. Mutta eihän siinä mitään pahaa sinänsä ole, kunhan ei anna niille yliotetta.
On hyvä antaa asioille ajatusta, että mieli kasvaa, mutta sellainen katkeruus ei ole hyvästä, se pitäisi jollan konstilla saada kitkettyä.
Ja ihan ajankin kanssa kyllä helpottaa kun huomaa, että ei se katkeruus auta yhtään mitään ja elämässä tulee muutenkin niin paljon mietittävää, että ei ne asiat, joista saatta olla ketkera, mahdu sinne aivoihin kovin kauaksi aikaa.:)
 
Ruutis hei!!!
Mikä se biisi oli missä musavideossa ajettiin autolla ja kuvattiin tietä/maisemaa? Joku Suomalainen se oli...oliskohan ollu just souvarit...?
 
Mulla myös. Mutta eihän siinä mitään pahaa sinänsä ole, kunhan ei anna niille yliotetta.
On hyvä antaa asioille ajatusta, että mieli kasvaa, mutta sellainen katkeruus ei ole hyvästä, se pitäisi jollan konstilla saada kitkettyä.
Ja ihan ajankin kanssa kyllä helpottaa kun huomaa, että ei se katkeruus auta yhtään mitään ja elämässä tulee muutenkin niin paljon mietittävää, että ei ne asiat, joista saatta olla ketkera, mahdu sinne aivoihin kovin kauaksi aikaa.:)
Katkeruutta ei ole vaan pelkkää surua. Mutta kyllä se tästä. :)
Mä saatan surra monia vuosia. :cautious:
 
vierailija
Päivää

Tässä mietiskelen, että soitanko ambulanssia vai en.
Kuumetta 38,5 ja helvetin voimaton ja heikko olo, sekä lihaskivut järjettömät. Grammasen panadolin otin pari tuntii sit.
Perkele saatana :mad: Kokeile tuota
Ei syytä lopettaa! Kiroileminen tekee hyvää terveydelle - Terveys ja hyvinvointi - Daami.fi
Tutkijoiden mukaan voimasanojen käyttö toimii samalla tavalla kuin särkylääkkeet.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä