Niin sulta loppu duunit äsken(kö).lupasin justiin itelleni että vois mennä vähän aikasemmin nukkumaan.
Onks yöllä taas pöhinät päällä vaiko vapaata?
Niin sulta loppu duunit äsken(kö).lupasin justiin itelleni että vois mennä vähän aikasemmin nukkumaan.
yks vuoro vielä ennen vapaita.Niin sulta loppu duunit äsken(kö).
Onks yöllä taas pöhinät päällä vaiko vapaata?
aikasemmin, ei sentään heti.Laiskimus, kyllä mää ajattelin vielä valvoo!
Herätyskello aamu alkoi loistavasti mutta sitten heräsinKuka sen kaatoi?
Saa täällä tottakai sanoa ja "puhua", ei tuollaista tarvitse miettiä ollenkaanEi nyt ole tällä hetkellä muutakaan paikkaa minne tuon olisin päästänyt, joten elkää ottako ihteenne. Pakko mun oli tuo saada sanoa "ääneen".
Herätyskello on multaki pilannu monta lupaavasti alkanutta päivääHerätyskello aamu alkoi loistavasti mutta sitten heräsin
Tuollaisella mä kurlaanNyt votkapaukkua raakana kitusiin (no voi kurlatakki jollaki vastaavalla) ni saa het ensteks alkupöpöt pois.
Toivotaan, että päivä paranee ku alkutohinoista pääset.*hali*
.
Me ostettiin vanhanaikanen vedettävä vekkarikello, ku ei muuten meinattu heräillä aamuisin.
Siitä lähtee ihan karmaiseva meteli!
Se jos mikä kohottaa suuren ulokkeen otsaan joka aamu.
Mutta kätevä se on, siihen säikähtää kaikki kerralla ja suorastaan vieterin omaisesti pompahtaa ylätorso ylös.
Serkkupoikas sen osti!!! Ja elä nyt vaan luule, että se tuhlari olisin yleensäkään minä.no nih, taas on tuhlattu kallista rahaa
kännykkään olis satavarmasti löytyny ilmanen äppi joka olis osannu matkia mummoankkavekkaria
Vanhalla räminävekkarilla ei voi torkuttaano nih, taas on tuhlattu kallista rahaa
kännykkään olis satavarmasti löytyny ilmanen äppi joka olis osannu matkia mummoankkavekkaria
kai siinä äpissä on semmonen asetus että "ei torkutusta"Vanhalla räminävekkarilla ei voi torkuttaa
Serkkupoikas sen osti!!! Ja elä nyt vaan luule, että se tuhlari olisin yleensäkään minä.
Mulla ei aina auta tuokaan, onnistun horjuun zombina hakeen puhelimen ja sit takas sänkyyn. Monesti heränny jonku ajan päästä räkä poskella ja känny tyynyn alla...kai siinä äpissä on semmonen asetus että "ei torkutusta"
ite ruukaan pitää kännykkää niin kaukana että on pakko nousta sängystä että herätyksen voi sammuttaa
mulla on tähän asti tepsiny mutta mulla onkin vielä kipene selkärankaa jäljelläMulla ei aina auta tuokaan, onnistun horjuun zombina hakeen puhelimen ja sit takas sänkyyn. Monesti heränny jonku ajan päästä räkä poskella ja känny tyynyn alla...
Tässä nimenomaisessa asiassa mulla on kieltämättä vaan joku kumikopiomulla on tähän asti tepsiny mutta mulla onkin vielä kipene selkärankaa jäljellä
kehottasin ostamaan uuden jollen just olis paheksunu ylenpalttista tuhlaavaisuuttaTässä nimenomaisessa asiassa mulla on kieltämättä vaan joku halpa kiinalainen kumikopio
Voi ymmärtää väärin.mä en tollasia kehtaa ehdotella.
Reipas tyttö!Järjestin miehen keittiön kaappeja parempaan järjestykseen.
Kaikke se säilyttää niissä. Vanhat lääkkeet yms. lensivät roskikseen.
Olisi pitänyt viedä apteekkiinJärjestin miehen keittiön kaappeja parempaan järjestykseen.
Kaikke se säilyttää niissä. Vanhat lääkkeet yms. lensivät roskikseen.
Mua häiritsi huono järjestys.Reipas tyttö!
Aijaa Ovat vielä pussissa. Ei ole myöhäistä.Olisi pitänyt viedä apteekkiin
Mäki viskon ne roskiin.Olisi pitänyt viedä apteekkiin
Nyt lottaamaan! Tiiä vaikka hyvä onni jatkuis!Kävin eilen yhdellä ja voitin pelikoneesta 80€. Pelasin 14€. Sain omat takas ja vähän ekstraa.