Ja huomenta! Viis tuntia sain tyynyä. Kämppiksen piti herää puol kuuden aikoihin, että ehtii junaan. Siitäkös katti riemastui ja alkoi huutamaan. Ongelmallista kun mun huone on ihan keittiön vieressä. Jos ovi on auki, en saa nukuttua. Kun ovi on kiinni, kissa huutaa ja kaapii ovea.
mulla jäis yritityksen asteelle koko homma.se olis yritettävä laittaa ittensä taas ees suht ihmisen näköseks
se on muute ilta kun äsken töistäki pääsin.Päivää
Noi sanoo:saako työmaalla ylipäätään nostella 45kg taakkoja yksin?
Olkoon sittense on muute ilta kun äsken töistäki pääsin.
oli kyllä hommaa kun yhtäkkiä 40 asiakasta lisää kolmen aikaan yöllä.
Nyt votkapaukkua raakana kitusiin (no voi kurlatakki jollaki vastaavalla) ni saa het ensteks alkupöpöt pois.Huomenta, päivää tai mitä ikinä.
Vissiin räkis yrittää tulla vaikka väkisin. Aamulla ei eka meinaa saada henkeä ollenkaan kun on niin tukkoinen olo ja sit kun menee hetki niin se alkaa valumaan pihalle ihan vetenä.
Ääh, ärsytys nostelee kans päätään..en tykkää aamuista. Väsymystä ja kiirettä aina.
*halipusii ja tökkää munkkia*Päivää, mullakin on kipuja mutta siitä ei tämän enempää.
Tänään on vp ja seuraavat 6pvä töitä.
Ja nyt ja croissant.
*nuspus**halipusii ja tökkää munkkia*
Nautihan vapaapäivästä.
Halaus sinneJa täältä myös huomenta päivää, ei hyvää mutta kuitenkin.
Meillä on ongelma. En tiedä alanko avautumaan, mutta on vähän vaikeuksia ihmissuhderintamalla. Meinasin jo eilen illalla avautua tällä, mutta jätimpä sitten. Niin seesteistä ollut pitkään, että en edes muista millon viimeksi oltais oltu huonosti. Liian hyvällä on kai mua pidetty kun niin mieleni pahoitin. Tosin tuntuu myös, että on lähdetty ajelehtimaan eri suuntiin, nyt ei pelkät erimielisyydet ole kyseessä. En oikein saa kontaktia sen vertaa, että voitas puhua, joten tyydyn katselemaan miten homma etenee....toistaiseksi...plääh.
Ite oot.huomenta pervåt
ei oteta, on täällä muutkin saaneet avautuaEi nyt ole tällä hetkellä muutakaan paikkaa minne tuon olisin päästänyt, joten elkää ottako ihteenne. Pakko mun oli tuo saada sanoa "ääneen".
Mulle voit jutella privana jos siltä tuntuu.Ei nyt ole tällä hetkellä muutakaan paikkaa minne tuon olisin päästänyt, joten elkää ottako ihteenne. Pakko mun oli tuo saada sanoa "ääneen".
mä en tollasia kehtaa ehdotella.Mulle voit jutella privana jos siltä tuntuu.
mä en tollasia kehtaa ehdotella.
Laiskimus, kyllä mää ajattelin vielä valvoo!lupasin justiin itelleni että vois mennä vähän aikasemmin nukkumaan.