Jos Päivi meinaa palkata DeeDeeärrän hommiin?Siivosin shaatana.
Millähän Päivi aikoo tuota valvoa? En oo nimittäin montaa teiniä nähnyt kadunreunassa runkulla. En ees aikoinaan kotona.
Joo. Kaada reilusti vaan.Kaffeen aika
Mä aattelin keittää tossa 8 maissa ku käväsen suihkussa nii sinä aikana sit kaffe tippuuKaffeen aika
Ota loputJoo. Kaada reilusti vaan.
Heiii, elä suotta mene moisesta ihanasta asiasta kuin juhlahumusta stressiä hankkimaan ! Siivoat ja järjestät sen minkä pystyt ja kykenet, ei vieraat tule tekemään tupatarkastusta vaan olemaan ja viihtymään teijen kanssa taatussa hyvässä seurassaVoihan synttärit ja stressi ja ahdistus. Tiedän et pitäis tai siis ois pitäny tänää jo vähän siivota, mut se lääkärireissun venähtäminen pissi mun aikataulut, sit mä olin jo vihane, nälkäne ja väsyny, enkä jaksanukaa. Nyt mulla sit vissiin on vaan vähä reilummin tekemistä parille seuraavalle päivälle...
No, mulleppa tulee huomenna siivooja siivoomaan, ku ite en jaksaVoihan synttärit ja stressi ja ahdistus. Tiedän et pitäis tai siis ois pitäny tänää jo vähän siivota, mut se lääkärireissun venähtäminen pissi mun aikataulut, sit mä olin jo vihane, nälkäne ja väsyny, enkä jaksanukaa. Nyt mulla sit vissiin on vaan vähä reilummin tekemistä parille seuraavalle päivälle...
Sä et varmaankaan ole ollut samoilla kadunkulmilla silloin kun mää olin nuori ja villiSiivosin shaatana.
Millähän Päivi aikoo tuota valvoa? En oo nimittäin montaa teiniä nähnyt kadunreunassa runkulla. En ees aikoinaan kotona.
Joulukinkku pöytään niin siitä sitä syötävää riittääPitäs alkaa suunnittelemaan sunnuntain ateriaa, täällä on äkkiä laskettuna 12 ihmistä syömässä. Ei tartte miettiä millä ajalla ehtii kaikkien pappojen luo kun kutsuu kaikki tänne.
Vanhukset saa vertailla sairauksiaan ja vaivojaan kaikessa rauhassa
Silloin mä vielä istuin lattialla ja taputtelin kakkaa.Sä et varmaankaan ole ollut samoilla kadunkulmilla silloin kun mää olin nuori ja villi
Aina mä mietin, että tällä kertaa mä en stressaa, mutta silti aina se stressi sieltä vaan puskee päälle Mut eiköhä se tästä, ei tää kämppä nyt niin iso oo, etteikö tätä ruotuu sais ennen sunnuntaita, mut siltiHeiii, elä suotta mene moisesta ihanasta asiasta kuin juhlahumusta stressiä hankkimaan ! Siivoat ja järjestät sen minkä pystyt ja kykenet, ei vieraat tule tekemään tupatarkastusta vaan olemaan ja viihtymään teijen kanssa taatussa hyvässä seurassa
Puhutaan ajasta 25v sittenSilloin mä vielä istuin lattialla ja taputtelin kakkaa.
Mehän puhutaan ajasta 10v sitten?
...olinkohan mä syntynyt jo....Puhutaan ajasta 25v sitten
Mulleki ilmotettiin, että voi auttaa siivoomisessa, tai voi siivota, mut mä en suostu siihen, että joku muu siivoisNo, mulleppa tulee huomenna siivooja siivoomaan, ku ite en jaksa
Ehei, olet erehtynyt. Me kaikki muut olemme sekaisinPäivikö on taas keksinyt lisää kiellettäviä asioita . On se sekaisin
Niin se aika kuluu ja mä olin 23 vuotias...olinkohan mä syntynyt jo....
JUMALAUTA!!! 25v sitten olin kakskymppinen!
No toisaalta semmosessa orastavassa hepulipaniikkistressinpojassa saa kyllä hurjasti myös aikaiseksikin yllättävän nopeasti ja äkisti katoavassa ajankulussa, joten....ei muuta kuin hulppeita kekkereitä kohti vaan !Aina mä mietin, että tällä kertaa mä en stressaa, mutta silti aina se stressi sieltä vaan puskee päälle Mut eiköhä se tästä, ei tää kämppä nyt niin iso oo, etteikö tätä ruotuu sais ennen sunnuntaita, mut silti
Laitamme siis lapsille 18 v. ikään asti potkupuvut päälle. Vetskari selän puolelle ja kädet teipataan varmuuden vuoksi kylkiin kiinni yöksi. Täällähän ei runkkailla. Nih .Ehei, olet erehtynyt. Me kaikki muut olemme sekaisin
Totta. Kiitos Huomenna ehtii sitte ku on päivällä heräilly ja lauantainaki vieläNo toisaalta semmosessa orastavassa hepulipaniikkistressinpojassa saa kyllä hurjasti myös aikaiseksikin yllättävän nopeasti ja äkisti katoavassa ajankulussa, joten....ei muuta kuin hulppeita kekkereitä kohti vaan !
Kyl sinusta vielä kelpo kahvimimmi kuoriutuu....äh, mun on tunnustettava jotain
Mie oon tässä kahtena viime päivänä hörppiny päiväkahvia...ihan vahingossa kylläkin tai siis ei ollenkaan suunnitellusti vaan hyvin hyvin ex tempore ja yllätyksellisesti jajajaja...ei taija tuo syy kyllä pelastaa mua
Mutta. Yksi hirrrween hyvä juttu siinä on ollut. Nimittäin - se kahvi ei oo ollu mun keittämää ...ja sen takia se on maistunut hyvältä
Mutta mä oon tee- mimmi . Ei musta enää saa kahvin juojaa tekemälläkään vaikka ois mimmonen tsufeetaikuri kyseessä. Korjaan - mä oon tee- ja glögimimmi .
Äh. Ei tää suju. En mä oo mikään mimmikään. Mikä lie akankutale
Ja mä olin 2-vuotias....olinkohan mä syntynyt jo....
JUMALAUTA!!! 25v sitten olin kakskymppinen!