Voipi tullaHöh
Eikös niistä tuollaistakin voi tulla
Voipi tullaHöh
Eikös niistä tuollaistakin voi tulla
Kannattaa tarkistaa tuliko virus myös koneelle.Nyt alko nokka vuotamaan. Varmaan siksi kun lainasin Mömmö-Setää.
Täältä voi myös saada palstainfluenssan ja siitä on leikki kaukanaKannattaa tarkistaa tuliko virus myös koneelle.
Täältä voi myös saada palstainfluenssan ja siitä on leikki kaukana
Siksi kannattaakin palstailla kumihanskat kädessä sekä hengityssuojain ja fooliohattu päässä
Löytyykin joka päivälle omansaTäältä voi myös saada palstainfluenssan ja siitä on leikki kaukana
Siksi kannattaakin palstailla kumihanskat kädessä sekä hengityssuojain ja fooliohattu päässä
mää aattelin tämmöstä varustusta
Meikäläiselle toi urheilun kattominen olis rangaistus. Olymppialaisista katton satasen sileän ja lätkää suomi-ruotti finaalit. Muutoin kaikki urheiluun vivahtava aiheuttaa hylkimisreaktion. Paitti shakki. Ja eukonkanto (nurkkabaarista nukkumaluukkuun) mut molempiin on hankala löytää halukkaita.Niinpä.
Mutta jos ne uudet raikkaat ideat tuleekin jonkun urheiluinnostuksen takia kun/jos katselee urheilukanavia ja jos saa sieltä jonkun idean johonkin urheilujuttuun
Samalla pelastaa itseltään alkaessaan harrastaa jotain jos ei vielä harrasta tai sitten jotain ihan uutta juttua
vaikka semmonen jos siitä mitään apua olis.Taas luin omiani, mun käsityksen mukaan kaipailet hutsua
Semmosen jälkeen saattaisi tippa valua jostain muualta kuin nenästä. Ongelmansiirtoa parhaimmillaan.vaikka semmonen jos siitä mitään apua olis.
Sun ei kai passaa ikinä tulla mun luo kylääMeikäläiselle toi urheilun kattominen olis rangaistus. Olymppialaisista katton satasen sileän ja lätkää suomi-ruotti finaalit. Muutoin kaikki urheiluun vivahtava aiheuttaa hylkimisreaktion. Paitti shakki. Ja eukonkanto (nurkkabaarista nukkumaluukkuun) mut molempiin on hankala löytää halukkaita.
Kauheinta mitä tiedän olis rangaistuksena joutua tungetuksi pieneen koppiin, mis telkkarista joka kanavalta tulee urheilua, kokkiohjelmaa, tietovisaa ja tositeeveetä.
KiitosATM halaus, korvakipu lapsella on ikävää.
eikä mun.Sun ei kai passaa ikinä tulla mun luo kylää