Mun ÄLYtelevisiosta löytyy kyllä sellainenkin nappi, kuin Sammutaeikä mun.
Mun ÄLYtelevisiosta löytyy kyllä sellainenkin nappi, kuin Sammutaeikä mun.
Mun ÄLYtelevisiosta löytyy kyllä sellainenkin nappi, kuin Sammuta
kannatan Päivin esitystä ja esitän lisäksi että paneminen olis sallittua vain 30 täyttäneillePäivää!
Mä olin juuri lukevinani uutisotsikon missä kerrottiin Päivi Räsäsen sanoneen että masturbointi pitäisi kieltää alle 18-vuotiailta.
Luinhan väärin tai olihan se vanha aprillipila tai jotain?
Samaa mä pällistelin ja aattelin et näinköhän unta.Päivää!
Mä olin juuri lukevinani uutisotsikon missä kerrottiin Päivi Räsäsen sanoneen että masturbointi pitäisi kieltää alle 18-vuotiailta.
Luinhan väärin tai olihan se vanha aprillipila tai jotain?
Unen näitteSamaa mä pällistelin ja aattelin et näinköhän unta.
Mitähän Päivi-täti ajatteli sanktioksi moiseen rikokseen? Ja millä sitä valvotaan? Valvontakameroita joka huoneeseen?Samaa mä pällistelin ja aattelin et näinköhän unta.
Mitähän Päivi-täti ajatteli sanktioksi moiseen rikokseen? Ja millä sitä valvotaan? Valvontakameroita joka huoneeseen?
En helposti sano, mutta sillä akalla viiraa ja pahasti. Ja ton sanon vaikka nokikkain jos joskus vastaan tulee.
Se on kyllä oikeesti niin vieraantunut todellisuudesta. En tosiaan ymmärrä millä sitä valvoo ja mitä siitä sitte saa sanktioksi.Mitähän Päivi-täti ajatteli sanktioksi moiseen rikokseen? Ja millä sitä valvotaan? Valvontakameroita joka huoneeseen?
En helposti sano, mutta sillä akalla viiraa ja pahasti. Ja ton sanon vaikka nokikkain jos joskus vastaan tulee.
Kysehän on siitä, että me kaikki muut olemme syrjäytyneet hänen ajattelumailmastaan...miten musta tuntuu ihan silleen pikkiriikkisesti, että pee kirjaimella alkava lonti täti- ihminen ei ihan välttämättä ole kauheen haka matikassa saati sitten täysin luonnollisten asioitten käsittelemisessä...
Päivää kaikille
Sehän nauttisi siitä piiskaamisestaMun mielestä on jo aika härskiä ja kinkyä ajatella kakaroiden masturbointia ihan siitä häiriintymiseen asti. Päiville se sanktio pitäisi, Mä voisin vähän piiskalla ripsautella.
no höh. munalukolla tietenki.Ja millä sitä valvotaan?
No mut sit nautinto olisi molemminpuolinen.Sehän nauttisi siitä piiskaamisesta
Ehei, ku lakisääteisellä siveysvyölläno höh. munalukolla tietenki.
Siveysvyö pakolliseksi kaikille heti vauvasta ja Päiville avaimet.no höh. munalukolla tietenki.
Vai niiNo mut sit nautinto olisi molemminpuolinen.
Paheksun suuresti tuollaista ajattelumaailmaa.Kysehän on siitä, että me kaikki muut olemme syrjäytyneet hänen ajattelumailmastaan