no ei mua väsytä, mutta meinaa räkätauti iskeä.Väsymyskö tuon tekee?
No höhno ei mua väsytä, mutta meinaa räkätauti iskeä.
HIV ja kaikki muutkin maailman ongelmat on loppupeleissä naisten syytäZimbabwelainen senaattori on New Zimbabwen mukaan jakanut naisille ohjeita, joilla hänen mielestään voidaan vaikuttaa vähentävästi HI-viruksen leviämiseen. Morgan Femain mukaan pääongelma on, että miehet eivät pysty vastustamaan naisia, mutta se ei saisi olla miesten päänvaiva.
Hänen mielestään naisten ei tulisi käydä suihkussa ja heidän tulisi ajaa päänsä kaljuiksi, jotta he eivät vetäisi miehiä niin vahvasti puoleensa. - Naisilla on elimissään enemmän kosteutta kuin miehillä. On tutkittava kuinka tämä kosteus saadaan imettyä pois, koska se edistää bakteerien lisääntymistä. Toinen senaattori Sithembile Mlotshwa puolestaan ehdotti hiljattain, että zimbabwelaisten tulisi saada harrastaa seksiä vain kerran kuukaudessa.
Taas luin omiani, mun käsityksen mukaan kaipailet hutsuatarttis yhden hoitsun tänne. silmiäki särkee jo.
Kutsuiko joku.Taas luin omiani, mun käsityksen mukaan kaipailet hutsua
Voih. Mulla on ollut jo viikkoja ihan tajuton päänsärky. Ei nuha, ei kurkkukipua, eli en ole kipeä, mutta poskionteloita särkee vimmattuna. Särkyyn auttaa Panacod, mutta ei mikään buranat. Ei oo edes nokka tukossa. Ostin eilen suolapiipun ja nyt eka aamu kun en herää päänsärkyyn.tarttis yhden hoitsun tänne. silmiäki särkee jo.
Vähän silti naurattaa toi "uusia raikkaita ideoita" ja "pelastaa itseltään" ja sitten tarjotaan telkun kattomista.Maksukanavia katsottavissa ilmaiseksi tänä viikonloppuna - isänpäivälahja
Viasat Finland tilasi tutkimuksen, jossa kyseltiin 800 suomalaiselta mieheltä ajatuksia isänpäivän vietosta. Samalla Viasat paljasti avaavansa maksukanavia ilmaiskatseluun viikonloppuna. Yksi isänpäivän suosituimmista puuhista oli jääkiekon ja jalkapallon katseleminen. - Ei mitään yllättävää tässä, lätkä ja futis ovat isille kuitenkin mieluisia, Viasat Finlandin toimitusjohtaja Johannes Leppänen toteaa.
- Isät ovat edistyneet monilla elämänaloilla, hiekkalaatikolla päivystetään muiden isien kanssa, kotityöt jaetaan tasaisesti ja nyt kun olisi tilaisuus juhlia isyyttä, ollaan todella vanhoillisia. - Isät kaipaavat uusia raikkaita ideoita ja meidän tehtävä on luoda niitä. Isät pitää pelastaa itseltään ja NHL-matsit isänpäivän aattona on meidän ensimmäinen askel. Lahjana kaikille suomalaisille isille pidämme kaikki Viasat Sport -kanavat auki koko isänpäiväviikonlopun, Leppänen kertoo.
https://www.viasat.fi/avoinkatselu
Minkä piikin sä sait?Jumankekka se piikki jonka toissapäivänä sain on saanu mut pipiks. Lihaksia särkee ja on pikku kuumeilua, sekä olo on voimaton
KausiinfuluenssaMinkä piikin sä sait?
Mut se on varmaan hyvä kumminkin ottaa sun. Voi voi, kyllä se kohta tulee parempi olo taas.Kausiinfuluenssa
Niinpä.Vähän silti naurattaa toi "uusia raikkaita ideoita" ja "pelastaa itseltään" ja sitten tarjotaan telkun kattomista.
Lainailu on vaarallistaNyt alko nokka vuotamaan. Varmaan siksi kun lainasin Mömmö-Setää.
HöhJumankekka se piikki jonka toissapäivänä sain on saanu mut pipiks. Lihaksia särkee ja on pikku kuumeilua, sekä olo on voimaton
Lainailu on vaarallista