Siis että mitä muita vaihtoehtoja elämässä on kuin leikkauttaa naamansa päärynänmuotoiseksi?Kysyn vinkkejä mitä muita vaihtoehtoja on.
Siis että mitä muita vaihtoehtoja elämässä on kuin leikkauttaa naamansa päärynänmuotoiseksi?Kysyn vinkkejä mitä muita vaihtoehtoja on.
No sitten on valmis, eikö se on sitten minun kierre ja ongelma? Mistä sä edes voit tiedä minkälainen olen silloin? Tarkoitus vaan päästä taas haukkumaan...Mä vain totesin asian, tulevaisuuden skenaarion. Eli kierre on valmis.
Kannattaa varmaan konsultoida kauneusalan ammattilaista kaksplussan sijaan.Kysyn vinkkejä mitä muita vaihtoehtoja on.
aiviksella näkyy unohtuneen että palsta tietää kaikenKannattaa varmaan konsultoida kauneusalan ammattilaista kaksplussan sijaan.
Hiedän mielestä kun kaikki toimii . Vaikka niin kuin sanoin menen keskustelemaan mutta käyn muutamia lääkäreitä ensiksi läpi ennen päätöstä.Kannattaa varmaan konsultoida kauneusalan ammattilaista kaksplussan sijaan.
On täälläkin naisia jotka tekivät leikauksiaaiviksella näkyy unohtuneen että palsta tietää kaiken
Harkitse nyt vähän. Mitä jos seuraavana vuonna haluat naamasi vaikka perunan muotoiseksi?No sitten on valmis, eikö se on sitten minun kierre ja ongelma? Mistä sä edes voit tiedä minkälainen olen silloin? Tarkoitus vaan päästä taas haukkumaan...
Oletko kokeillut kasvojumppaa? Kasvot ovat täynnä lihaksia, ja niitä treenaamalla saa piirteet paremmin esiin.Kysyn vinkkejä mitä muita vaihtoehtoja on.
Tietysti eivät ole riskittömiä . En olisi muuten kysynyt täällä muista vaihtoehdoista ja muilla forumeilla en valitettavasti käy missä ehkä voi kysyä nämä asiat ilman arvostelua.Harkitse nyt vähän. Mitä jos seuraavana vuonna haluat naamasi vaikka perunan muotoiseksi?
On eri asia laittaa hiuksiin kiva kampaus, meikata jne, koska meikit pestään illalla pois ja kampauksestakin pääsee eroon. Kulmien tai ripsien värjäys ei kestä loputtomiin. Nuo leikkaukset on oikeesti lääketieteellisiä juttuja, lähes lopullisia, ja kuten tuossa yks vieras sanoi, niin ne ei ole riskittömiä.
Haluan pysyvän muutoksen ja pian. Vaikka kasvojumppa voi olla jatkossa muutenkin hyvä idea.Oletko kokeillut kasvojumppaa? Kasvot ovat täynnä lihaksia, ja niitä treenaamalla saa piirteet paremmin esiin.
-Täällä ei ole pahaa olla, missä noin sanoin?Miksi et muuta täältä pois jos täällä kaikki huonoa? Miksi et hae tietoa muualta vaan täältä köyhisten joukosta? Että pääsisit taas pätemään, mulla on rahaa tällaisiin, mistäs teille?
Ihan itse kerjäät verta nenästä, etkä näemmä vieläkään opi sitä vaikka vuosikausia täällä olet roikkunut. Sulla on paha addiktio aina johonkin, PAKKO PAKKO PAKKO!
Siinä vaiheessa kun sä menet ihan oikeasti pätevälle ammattilaiselle, niin se ei kyllä kerro sulle, että kaikki toimii ja yllytä tekemään harkitsemattomia leikkauksia. Varmasti saat ammattilaiselta parempaa konsultaatiota kuin täältä. Voin luvata sen.Hiedän mielestä kun kaikki toimii . Vaikka niin kuin sanoin menen keskustelemaan mutta käyn muutamia lääkäreitä ensiksi läpi ennen päätöstä.
Tiedän että on riski, niin kuin jo sanoin, siksi mietin muita vaihtoehtoja ja en tiedä onko joku muu ratkaisu kun nukutus ja implantit, mietin rasvansiirto, mutta tästä pakko enemmän tietoa saada. Tiedän vain yhtä kuka teki sen rintoihin ja tulos oli todella hyvä. Mutta hän teki sen Portugaliassa.Siinä vaiheessa kun sä menet ihan oikeasti pätevälle ammattilaiselle, niin se ei kyllä kerro sulle, että kaikki toimii ja yllytä tekemään harkitsemattomia leikkauksia. Varmasti saat ammattilaiselta parempaa konsultaatiota kuin täältä. Voin luvata sen.
Kuten täällä on monesti jo sanottu, jokainen nukutus on riski. Jokainen leikkaus on riski jne. että mä suosittelen kuitenkin perehtymään vähän siihenkin puoleen mitä kaikkea saattaa sattua operaatiossa.
Jos haluat muokata kasvojasi uuteen uskoon, niin en usko, että siinä auttaa mikään muu, kuin kirurgin työkalut.
Sitten sun kannattaa varmaan konsultoida kirurgia, joka tekee vesisuihku rasvasiirtoja.Tiedän että on riski, niin kuin jo sanoin, siksi mietin muita vaihtoehtoja ja en tiedä onko joku muu ratkaisu kun nukutus ja implantit, mietin rasvansiirto, mutta tästä pakko enemmän tietoa saada. Tiedän vain yhtä kuka teki sen rintoihin ja tulos oli todella hyvä. Mutta hän teki sen Portugaliassa.
Kerroin jo että menenkin ja aloituksen tarkoitus kysyä mitä muita vaihtoehtoja on että voin konsultoida kaikki mahdolliset ennen päätöstä.Sitten sun kannattaa varmaan konsultoida kirurgia, joka tekee vesisuihku rasvasiirtoja.
Hänen mielestä saa tehdä mitä vaan kunhan vaan ei överiksi menee . Lähden nyt töihin!Mitä sun mies on mieltä kasvojen mahdollisesta muuttumisesta?
Mun mies repis pelihousunsa jos alkaisin ehdottaa jotain leikkauksia.Hänen mielestä saa tehdä mitä vaan kunhan vaan ei överiksi menee . Lähden nyt töihin!
Luultavasti se näyttää sulla hyvältä kun se on luonnollinen eikä tehty.Jotenkin aika jännää, miten ihmiset pitävät kauniina eri asioita...mulla on siis luonnostaan tuon mallinen leuka, kuin noissa linkatuissa kuvissa...ja koko ikäni olen toivonut kasvojeni olevan pyöreämmät ...ap:n kuvan olen nähnyt, olet ihan kaunis nykyiselläsi.
anteeks, mutSiis että mitä muita vaihtoehtoja elämässä on kuin leikkauttaa naamansa päärynänmuotoiseksi?
Voi vaikka pienentää häpyhuulensa. Sehän on kuuminta hottia maailmalla, etteivät vain näy tiukkojen joogahousujen läpi. Hullu maailma.Siis että mitä muita vaihtoehtoja elämässä on kuin leikkauttaa naamansa päärynänmuotoiseksi?