Kasvojen muodon muutos?

No siinä tapauksessa onnea matkaan ja tule päivittelemään välillä.:)

Se hyvä itsetunto on kyllä tärkeä juttu. Kannattaa panostaa senkin hoitamiseen ja kehittämiseen.:)

On suuri rikkaus, että meitä on erilaisia ja erinäköisiä.
Voi kun jokainen olisi tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kuin on.:)
Uskon jokaisella itsetunto joissakin asioissa voi olla huono. Mä en ainakaan tunne ihmistä joka olisi omaan kropaan täysin tyytyväinen, no ehkä Anu Sagim :D joka luule että on täydellinen, varma siihenkin löytyy oma diagnoosi.
 
Iho venyy implanteista?
Kun ne poistaa niin iho jää roikkumaan?
Rasvan siirto olis kai luontevin...mutta en minäkään tiedä lopputuloksesta; pysyykö se rasva paikallaan siinä mihin se on laitettu?
En tiedä kans mikä on lopputulos. Mutta ajattelin käydä muutamissa paikoissa ja kysyn tätäkin, kun kuitenkin kun teen sen, niin haluan olla varma ettei tämä ole virhe.
 
Uskon jokaisella itsetunto joissakin asioissa voi olla huono. Mä en ainakaan tunne ihmistä joka olisi omaan kropaan täysin tyytyväinen, no ehkä Anu Sagim :D joka luule että on täydellinen, varma siihenkin löytyy oma diagnoosi.
Mutta onhan se hiukan eri valittaa siinä vaatekasan ympärillä tanssiessa että housut ei mene jalkaan, kuin se, että varaa ajan rasvaimuun?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Hyvä itsetunto ei muuten tarkoita sitä että ajattelisi olevansa täydellinen, vaan sitä että on itsestään, ulkonäöstään, elämästään, kyvyistään yms. realistinen kuva ja kyky hyväksyä silti itsensä.
En tarkoittaa tätä :). Olet oikeassa. Itse vaan aina haen jotain täydellistä, sellainen kun olen. Mutta nyt pakko mennä nukkumaan 5t päästä herätys :D
 
vierailija
Hyvä itsetunto ei muuten tarkoita sitä että ajattelisi olevansa täydellinen, vaan sitä että on itsestään, ulkonäöstään, elämästään, kyvyistään yms. realistinen kuva ja kyky hyväksyä silti itsensä.
Näin on. Kukaan ei ole täydellinen, ei tarvitsekaan olla, ja kukaan ei koskaan tule täydelliseksi. Tärkeätä on hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Hyvä itsetunto näkyy ulospäin ja on karismaattista.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Voi Milanna, kuten moni on tässä ketjussa todennut, niin ei ne leikkaukset ja laminoinnit sun itsetuntoasi kohota yhtään. Itsetunto lähtee sisältä päin, ei sitä voi ulkoisten puitteiden varaan rakentaa.
 
Voi Milanna! :( Elä hyvänen aika mene leikkauttamaan itseäsi :(
Kauneusleikkauksissa käyneet ovat aina leikellyn näköisiä.
 
Uskon jokaisella itsetunto joissakin asioissa voi olla huono. Mä en ainakaan tunne ihmistä joka olisi omaan kropaan täysin tyytyväinen, no ehkä Anu Sagim :D joka luule että on täydellinen, varma siihenkin löytyy oma diagnoosi.
Hyvä itsetunto on sitä, että tykkää itsestään, vaikka kaikki ei olekkaan täydellistä tai kaikkeen ei ole tyytyväinen, mutta silti voi olla tyytyväinen itseensä.
Se, että sä käyt hakemassa kirurgilta itsetuntoa johonkin täysin turhaan asiaan, ei nosta sun itsetuntoa yhtään.

Sun elämä, sä päätät. Mutta mä sanoisin, että opettele tykkäämään itsestäsi omien virheidesi kanssa ja opettele nauttimaan niistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
En ymmärrä miksi Milannaa nyt niin kovasti pitää pelotella. Vaikka hän onkin jo valmiiksi kaunis niin ainahan sitä voi olla vielä hieman kauniimpi. Ja kun ei ole rahastakaan kiinni.
 
vierailija
No joo, leukaai voisi olla "terävämpi" ja muodokkaampi, mutta oikeasti, onko sen arvoista. Naaman laittamisessa kun on sama kun kodin remontoinnissa: yhden paikan kun laittaa kuntoon, näyttävät ne loput paikat entistä nuhjuisemmilta, joten sitten pitää niitä alkaa remppaamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Mua on leikelty paljon, mutta ihan sairauden takia. En todellakaan antaisi leikata enää yhtään jos ei olisi pakko. Varsinkin kun kajotaan luihin yms. Se kipu ei lopu siihen kun luu paranee, minulla nuo operoidut paikat jomottaa aina matalapaineen aikana. Ei mene viikkoakaan etten tarvitsisi särkylääkettä. Vanhemmiten oireet vain pahenevat.

Harkitsisin tarkkaan myös missä ihon alle mennään, kaikista bakteereista kun ei pääse ikinä eroon, ja ne voivat jättää iän ikuisia vammoja. Suosittelisin katsomaan eilenkin näkynyttä Kauneusoperaatio helvetistä frii-kanavalta. Provosoiva ohjelma kyllä, mutta tällaistakin tapahtuu...
 
vierailija
Surullinen ketju. Ihminen näkee ongelmia siellä missä niitä ei ole ja sen vuoksi jättää oikeat (pään sisällä olevat) ongelmat työstämättä. Näin ne löytyy vaan uudestaan jostain muualta myöhemmin.
 
Suomessa suhtautuminen kauneusleikauksiin on vähän erilainen kuin muualla :). Vaikka nykyään suomalaiset kans tekevät näitä jo paljon. Surullinen ketju tämä ei ole ja miksi edes, jos ihminen halua jotain muutosta tehdä. Tietysti oma kroppa ja sen huolehtiminen on ikuinen kierre ja siihen olen valmis. Tälläkin hetkellä aina pakko katsoa mitä suuhuun laitan, etten vaan pääse lihomaan, samalla kuitenkin pitäisi huolehtia että kroppa saa kaikkia mitä tarvitse päivittäin. Hiuksista huolehdin joka kuukausi ja vaihdan pidennyksiä usein. Jokainen elää niin kuin halua ja tekee itsensä kanssa mitä halua. Kaikille ulkonäkö ei ole tärkeä ja sen ymmärrän hyvin. Itselle se on tärkeä, en ole ruma, mutta muutoksia kuitenkin haluan ja ne ovat pieniä mitä toivon...
 
vierailija
Suomessa suhtautuminen kauneusleikauksiin on vähän erilainen kuin muualla :). Vaikka nykyään suomalaiset kans tekevät näitä jo paljon. Surullinen ketju tämä ei ole ja miksi edes, jos ihminen halua jotain muutosta tehdä. Tietysti oma kroppa ja sen huolehtiminen on ikuinen kierre ja siihen olen valmis. Tälläkin hetkellä aina pakko katsoa mitä suuhuun laitan, etten vaan pääse lihomaan, samalla kuitenkin pitäisi huolehtia että kroppa saa kaikkia mitä tarvitse päivittäin. Hiuksista huolehdin joka kuukausi ja vaihdan pidennyksiä usein. Jokainen elää niin kuin halua ja tekee itsensä kanssa mitä halua. Kaikille ulkonäkö ei ole tärkeä ja sen ymmärrän hyvin. Itselle se on tärkeä, en ole ruma, mutta muutoksia kuitenkin haluan ja ne ovat pieniä mitä toivon...
Älä välitä noista palstamammoista, ne on vaan kateellisia kun ovat ite köyhiä, tyhmiä ja rumia.
 
Suomessa suhtautuminen kauneusleikauksiin on vähän erilainen kuin muualla :). Vaikka nykyään suomalaiset kans tekevät näitä jo paljon. Surullinen ketju tämä ei ole ja miksi edes, jos ihminen halua jotain muutosta tehdä. Tietysti oma kroppa ja sen huolehtiminen on ikuinen kierre ja siihen olen valmis. Tälläkin hetkellä aina pakko katsoa mitä suuhuun laitan, etten vaan pääse lihomaan, samalla kuitenkin pitäisi huolehtia että kroppa saa kaikkia mitä tarvitse päivittäin. Hiuksista huolehdin joka kuukausi ja vaihdan pidennyksiä usein. Jokainen elää niin kuin halua ja tekee itsensä kanssa mitä halua. Kaikille ulkonäkö ei ole tärkeä ja sen ymmärrän hyvin. Itselle se on tärkeä, en ole ruma, mutta muutoksia kuitenkin haluan ja ne ovat pieniä mitä toivon...
Turha sitä täällä sitten on märistä. Ei muuta kuin leikkuriin.
 

Yhteistyössä