Lv ei tee muovilaukkuja ja hinta alle millä ostettuJep, huvittavaa. Karmea hinta noin rumasta muovilaukusta.
Lv ei tee muovilaukkuja ja hinta alle millä ostettuJep, huvittavaa. Karmea hinta noin rumasta muovilaukusta.
Jaa, no ainakin on ihan muovisen näköinen (eikä ole luikkari muutenkaan laadustaan tunnettu) ja täysin ylihintainen oli alkuperäinen hinta sitten mitä tahansa. Mikä järki tuossa ylipäätään on ostaa monen tonnin laukku ja myydä se samatien pois?Lv ei tee muovilaukkuja ja hinta alle millä ostettu
Siksi koska panostan vain laatuun. Nämä laukut ovat ikuisia. Sen ostin kun oli tarkoitus hakea samasta sarjasta mekon. Mutta mun myyjä Ranskasta unohtanut kertoa milloin S kokoa tulee ja se meni. Krääsä, Kiinan tavaroita on jo paljon maailmassa mitä menee päivittäin kaatopaikalle. Mulla ei myöskään mitä kiirettä myydä sen pois, on se hyvää sijoitus lapsillekin vaikka kun lv:ssä arvo ei ikinä laske vaan päinvastoin.Jaa, no ainakin on ihan muovisen näköinen (eikä ole luikkari muutenkaan laadustaan tunnettu) ja täysin ylihintainen oli alkuperäinen hinta sitten mitä tahansa. Mikä järki tuossa ylipäätään on ostaa monen tonnin laukku ja myydä se samatien pois?
hahaa työkses myyt kiinakrääsää ihmisilleSiksi koska panostan vain laatuun. Nämä laukut ovat ikuisia. Sen ostin kun oli tarkoitus hakea samasta sarjasta mekon. Mutta mun myyjä Ranskasta unohtanut kertoa milloin S kokoa tulee ja se meni. Krääsä, Kiinan tavaroita on jo paljon maailmassa mitä menee päivittäin kaatopaikalle. Mulla ei myöskään mitä kiirettä myydä sen pois, on se hyvää sijoitus lapsillekin vaikka kun lv:ssä arvo ei ikinä laske vaan päinvastoin.
Minulla ei ole mitään Kiinalaista myynnissä . Ja mikä työ tarkoitat edes huutonet? Se ei mun työ olehahaa työkses myyt kiinakrääsää ihmisille
hmm, minä luulin, että ihmiset sijoittaa esim. asuntoihin. Mistä voit etukäteen tietää tykkääkö lapsesi Vuittoneista yms ? Eikö laukkua tosiaan voi käyttää kuin saman sarjan mekon seurana? Kestävämpää olisi ostaa yksi tai muutama laukku, joka mätsää lähes asun kuin asun kanssa. Aika ristiriitaista sun toiminta suhteissa puheisiin. Ei ole kiire myydä laukkua, mutta silti Se killuu kaupan yhden käyttökerran jälkeen? Ostomanialta nuo sun touhut vaikuttaa.Siksi koska panostan vain laatuun. Nämä laukut ovat ikuisia. Sen ostin kun oli tarkoitus hakea samasta sarjasta mekon. Mutta mun myyjä Ranskasta unohtanut kertoa milloin S kokoa tulee ja se meni. Krääsä, Kiinan tavaroita on jo paljon maailmassa mitä menee päivittäin kaatopaikalle. Mulla ei myöskään mitä kiirettä myydä sen pois, on se hyvää sijoitus lapsillekin vaikka kun lv:ssä arvo ei ikinä laske vaan päinvastoin.
Omituista kun täällä ihmiset kommentoivat asioita mistä ei tietoa ole. Oikeasti, sun mielestä, jos joku ostaa laukkuja ja sijoittaa laatuun, tarkoittaa että hän sijoittaa vain ja ainoastaan laukuihin? Tai mikä sijoitus edes LV laukut on? Näissä kun on pointti että rahaa vaan laukussa sitten jää, tietysti on harvinaisuuksia missä hinta vain nousee. Itse teen oikeat sijoitukset muuhuun, Lv ja muutamat muut asiat on mun intohimo, koska tiedän ettei rahaa menee hukkaan.hmm, minä luulin, että ihmiset sijoittaa esim. asuntoihin. Mistä voit etukäteen tietää tykkääkö lapsesi Vuittoneista yms ? Eikö laukkua tosiaan voi käyttää kuin saman sarjan mekon seurana? Kestävämpää olisi ostaa yksi tai muutama laukku, joka mätsää lähes asun kuin asun kanssa. Aika ristiriitaista sun toiminta suhteissa puheisiin. Ei ole kiire myydä laukkua, mutta silti Se killuu kaupan yhden käyttökerran jälkeen? Ostomanialta nuo sun touhut vaikuttaa.
Hei, voin käydä katsomassa . P. S. Mä myös kyseisen öljyn olen nähnyt Ebayssa.Mä tarvitsisin sieltä tyrniöljyä. Astelpajuölj?
Jos sattuisit tylsyyksissäsi apteekin tai jonkun ohi missä sitä myydään niin ajelisin kyllä myöhemmin moisen hakemaan ja maksamaan.
Suomessa desin puteli maksaa neljäkymppiä. Viron puolelta saa kaksi desiä viidellätoista eurolla.Hei, voin käydä katsomassa . P. S. Mä myös kyseisen öljyn olen nähnyt Ebayssa.
Olen nähnyt 'Kivoja ' lopputuloksissa kun lähdetään sotkemaan noilla mesolangoilla... älä ainakaan laihduta kovasti, tosi viehättävää kun langat alkaa paistaa ihon alta.no niin kävin just mesolankojen hoidossa ja sain volyymia kasvoihin ja V muotoa enemmän. Keskustelin hoitajan kanssa ja jos siihen tuloksen tyytyväinen olen niin ensi kerralla laitan Implantit sitten kun on pysyvämpi vaihtoehto . Nyt ajattelin vain testata haluanko tosissaan sen muodon ennen implantti laittoa
Juu ero on varmasti . Vaikka nykyään Viro ei enää niin halpaa ole niin kuin ennenSuomessa desin puteli maksaa neljäkymppiä. Viron puolelta saa kaksi desiä viidellätoista eurolla.
Käsittämättömän iso hintaero.
No ei, mutta ainakin kaksi viikkoa sitten ton osalta oli.Juu ero on varmasti . Vaikka nykyään Viro ei enää niin halpaa ole niin kuin ennen
ne sulavat pois eikä näitä näy, ei ole pilaattu, nyt olen pikkasen tyytyväisempi, mutta en ihan tyytyväinen kun laitan kuitenkin implantit tai rasvansiirto, ens vuonna Meksikoon ja siellä teen toimenpidenOlen nähnyt 'Kivoja ' lopputuloksissa kun lähdetään sotkemaan noilla mesolangoilla... älä ainakaan laihduta kovasti, tosi viehättävää kun langat alkaa paistaa ihon alta.
Äärimmäisen typerää ja surullista että nuori kaunis ihminen lähtee pilaamaan ulkonäköään kyseenalaisilla toimenpiteillä
Jos näet mua täällä huomenna päivällä palstalla, muistuttaa kuitenkin vielä . Vaikka laitoin ylös. Mutta en aina muista katsoa vihkon -_-No ei, mutta ainakin kaksi viikkoa sitten ton osalta oli.
Kiitos kuvan peruustella helpompi kysyä minkälainen . Montako tarvitset?
Pari desiä riittää pitkälle. Eikä sen tarvitse juuri tuota olla. Ihan mikä tahansa viron hinnoissa oleva astelajuooli kelpaa.Kiitos kuvan peruustella helpompi kysyä minkälainen . Montako tarvitset?
Ole hyvä äläkä tule tänne takaisin, meitä ei oikeasti kiinnosta. Hanki blogi, voidaan vaikka perustaa se valmiiksi sun puolesta. Hei hei ja hyvästi.