Kasvojen muodon muutos?

Jaa, no ainakin on ihan muovisen näköinen (eikä ole luikkari muutenkaan laadustaan tunnettu) ja täysin ylihintainen oli alkuperäinen hinta sitten mitä tahansa. Mikä järki tuossa ylipäätään on ostaa monen tonnin laukku ja myydä se samatien pois?
Siksi koska panostan vain laatuun. Nämä laukut ovat ikuisia. Sen ostin kun oli tarkoitus hakea samasta sarjasta mekon. Mutta mun myyjä Ranskasta unohtanut kertoa milloin S kokoa tulee ja se meni. Krääsä, Kiinan tavaroita on jo paljon maailmassa mitä menee päivittäin kaatopaikalle. Mulla ei myöskään mitä kiirettä myydä sen pois, on se hyvää sijoitus lapsillekin vaikka kun lv:ssä arvo ei ikinä laske vaan päinvastoin.
 
vierailija
Siksi koska panostan vain laatuun. Nämä laukut ovat ikuisia. Sen ostin kun oli tarkoitus hakea samasta sarjasta mekon. Mutta mun myyjä Ranskasta unohtanut kertoa milloin S kokoa tulee ja se meni. Krääsä, Kiinan tavaroita on jo paljon maailmassa mitä menee päivittäin kaatopaikalle. Mulla ei myöskään mitä kiirettä myydä sen pois, on se hyvää sijoitus lapsillekin vaikka kun lv:ssä arvo ei ikinä laske vaan päinvastoin.
hahaa työkses myyt kiinakrääsää ihmisille
 
vierailija
Siksi koska panostan vain laatuun. Nämä laukut ovat ikuisia. Sen ostin kun oli tarkoitus hakea samasta sarjasta mekon. Mutta mun myyjä Ranskasta unohtanut kertoa milloin S kokoa tulee ja se meni. Krääsä, Kiinan tavaroita on jo paljon maailmassa mitä menee päivittäin kaatopaikalle. Mulla ei myöskään mitä kiirettä myydä sen pois, on se hyvää sijoitus lapsillekin vaikka kun lv:ssä arvo ei ikinä laske vaan päinvastoin.
hmm, minä luulin, että ihmiset sijoittaa esim. asuntoihin. Mistä voit etukäteen tietää tykkääkö lapsesi Vuittoneista yms ? Eikö laukkua tosiaan voi käyttää kuin saman sarjan mekon seurana? Kestävämpää olisi ostaa yksi tai muutama laukku, joka mätsää lähes asun kuin asun kanssa. Aika ristiriitaista sun toiminta suhteissa puheisiin. Ei ole kiire myydä laukkua, mutta silti Se killuu kaupan yhden käyttökerran jälkeen? Ostomanialta nuo sun touhut vaikuttaa.
 
hmm, minä luulin, että ihmiset sijoittaa esim. asuntoihin. Mistä voit etukäteen tietää tykkääkö lapsesi Vuittoneista yms ? Eikö laukkua tosiaan voi käyttää kuin saman sarjan mekon seurana? Kestävämpää olisi ostaa yksi tai muutama laukku, joka mätsää lähes asun kuin asun kanssa. Aika ristiriitaista sun toiminta suhteissa puheisiin. Ei ole kiire myydä laukkua, mutta silti Se killuu kaupan yhden käyttökerran jälkeen? Ostomanialta nuo sun touhut vaikuttaa.
Omituista kun täällä ihmiset kommentoivat asioita mistä ei tietoa ole. Oikeasti, sun mielestä, jos joku ostaa laukkuja ja sijoittaa laatuun, tarkoittaa että hän sijoittaa vain ja ainoastaan laukuihin? Tai mikä sijoitus edes LV laukut on? Näissä kun on pointti että rahaa vaan laukussa sitten jää, tietysti on harvinaisuuksia missä hinta vain nousee. Itse teen oikeat sijoitukset muuhuun, Lv ja muutamat muut asiat on mun intohimo, koska tiedän ettei rahaa menee hukkaan.
 
vierailija
no niin kävin just mesolankojen hoidossa ja sain volyymia kasvoihin ja V muotoa enemmän. Keskustelin hoitajan kanssa ja jos siihen tuloksen tyytyväinen olen niin ensi kerralla laitan Implantit sitten kun on pysyvämpi vaihtoehto :LOL:. Nyt ajattelin vain testata haluanko tosissaan sen muodon ennen implantti laittoa
Olen nähnyt 'Kivoja ' lopputuloksissa kun lähdetään sotkemaan noilla mesolangoilla... älä ainakaan laihduta kovasti, tosi viehättävää kun langat alkaa paistaa ihon alta.

Äärimmäisen typerää ja surullista että nuori kaunis ihminen lähtee pilaamaan ulkonäköään kyseenalaisilla toimenpiteillä :(
 
Olen nähnyt 'Kivoja ' lopputuloksissa kun lähdetään sotkemaan noilla mesolangoilla... älä ainakaan laihduta kovasti, tosi viehättävää kun langat alkaa paistaa ihon alta.

Äärimmäisen typerää ja surullista että nuori kaunis ihminen lähtee pilaamaan ulkonäköään kyseenalaisilla toimenpiteillä :(
ne sulavat pois :) eikä näitä näy, ei ole pilaattu, nyt olen pikkasen tyytyväisempi, mutta en ihan tyytyväinen kun laitan kuitenkin implantit tai rasvansiirto, ens vuonna Meksikoon ja siellä teen toimenpiden
 

Yhteistyössä