Onko implantit=ankkahuulet? Miksi Tukiaisen kuvia? Ei hänellä ole mitään implantteja."Onko teillä tietoa, jos haluan saada pikkasen erilaista muotoa kasvoihin, onko ainoa ratkaisu implantit?"
Onko implantit=ankkahuulet? Miksi Tukiaisen kuvia? Ei hänellä ole mitään implantteja."Onko teillä tietoa, jos haluan saada pikkasen erilaista muotoa kasvoihin, onko ainoa ratkaisu implantit?"
Voitte tehdä tästä varma uusi keskustelu , en osaa sanoa.Voisiko samalla laittaa jonkun aivoimplantin? Että tulisi edes vähän järkeä?
hän on rumaAinakin nyt on varoiteltu ihan riittävästi. Mksi ihmeessä silti ap haluaa pilata ulkonäkönsä? Jokainen muutos on huonompaan suuntaan.
Hampaat saan vast 3s pv . Olin Virossa ja hampaat hiottu ja pienenetty, seuraavaksi laminaatit he laittavat, sinne pitäisi käydä 3krt, koska he tekevät ensiksi ylös ne ja sitten alas.etpä uskalla laittaa kuvia hampaistas nyt
niin niin, et uskalla näyttää nykyisiä hampaitas, wussyyyHampaat saan vast 3s pv . Olin Virossa ja hampaat hiottu ja pienenetty, seuraavaksi laminaatit he laittavat, sinne pitäisi käydä 3krt, koska he tekevät ensiksi ylös ne ja sitten alas.
Mitä mä näytän sinulle nyt, mun tavalliset hiotut hampaat? Sitten kun ovat valmiit saa pyytä kuvianiin niin, et uskalla näyttää nykyisiä hampaitas, wussyyy
WUSSYYMitä mä näytän sinulle nyt, mun tavalliset hiotut hampaat? Sitten kun ovat valmiit saa pyytä kuvia
Voi milanna. Sinä olet kaunis nuori nainen, ei kannattaisi tehdä tuollaisia toimenpiteitä. Ihan turhaa. Kun vähän vanhenet, ja katsot vanhoja kuvia jotka nyt on otettu, tajuat itsekin kuinka kaunis olitkaan, ja ihan ilman mitään toimenpiteitä.Huomenna menen tekemään kasvojen muodon muutos . Aika varattu. Muutos ei ole iso, mutta jos se ei auttaa enkä saa mitä haluan, sitten seuraavaksi vähän isompi muutos teen.
Tiedän näin käy varma aika monille . Sama mun äiti ikinä ei ollut tyytyväinen ja nyt mieti että hän oli kaunis, vaikka on hän mun mielestäni edelleen kaunis. Joka tapauksessa, pitää elää nyt tässä hetkessä ja jos se tuo minulle parempaa oloa, mielummin teen ja ne muutokset ovat kuitenkin niin pieniä, tuskin edes joku huomaa suurta eroa, jos huoma ollenkaan.Voi milanna. Sinä olet kaunis nuori nainen, ei kannattaisi tehdä tuollaisia toimenpiteitä. Ihan turhaa. Kun vähän vanhenet, ja katsot vanhoja kuvia jotka nyt on otettu, tajuat itsekin kuinka kaunis olitkaan, ja ihan ilman mitään toimenpiteitä.
Eikös se leukaluiden hionta olekaan kirurgista? Tai radikaalia? Anteeksi, että erehdyin luulemaan niin.Minulle kun ei tehdään mitään kirurgista , enkä hae ihmeitä niin kuin jos sanoin monta kerta keskustelussa.
No mitä niillä valmiiden kuvilla, jos ei ole vertailupohjaa?Mitä mä näytän sinulle nyt, mun tavalliset hiotut hampaat? Sitten kun ovat valmiit saa pyytä kuvia
no mitä sulle sit tehään?Huomenna menen tekemään kasvojen muodon muutos . Aika varattu. Muutos ei ole iso, mutta jos se ei auttaa enkä saa mitä haluan, sitten seuraavaksi vähän isompi muutos teen.
En tee sellaista . Implantit pienet olivat ajatuksissa että saa ,,V,, muotoiset kasvot enemmän, mutta ei vielä nyt kokeilen toista.Eikös se leukaluiden hionta olekaan kirurgista? Tai radikaalia? Anteeksi, että erehdyin luulemaan niin.
Voin mä laittaa vanhatkin kuvat kun saan uudetNo mitä niillä valmiiden kuvilla, jos ei ole vertailupohjaa?
Okei, no millasta operaatiota nyt on sitten suunnitelmissa? Hyvä, että hylkäsit sen leukaluiden hiontahomman.En tee sellaista . Implantit pienet olivat ajatuksissa että saa ,,V,, muotoiset kasvot enemmän, mutta ei vielä nyt kokeilen toista.
Kunnon monsteri woman.
"I'm not going to deny that I had fat injections in my face. They seemed far less invasive than a facelift. In my opinion, a person has a right to look as good as they can, and I feel better when I look better."
Mä en ole tätä edes halunnutkaan. Puhuin implanteista.Okei, no millasta operaatiota nyt on sitten suunnitelmissa? Hyvä, että hylkäsit sen leukaluiden hiontahomman.
Tuossa päälle kasikymppinenKunnon monsteri woman.
No ihan yhtä sairasta.Mä en ole tätä edes halunnutkaan. Puhuin implanteista.
No kaikkihan voi luokitella sairaaksi jos niin halua.No ihan yhtä sairasta.
Niin, pelkkä mielipide kysymys. Näkemyseroistahan siinä on kyse, jos pitää ylimääräistä muovia kehonsa sisällä vähän sairaana. Puhumattakaan haitallisista terveysvaikutuksista, mitä nämä ylimääräiset muovinpalaset elimistössä aiheuttaa.No kaikkihan voi luokitella sairaaksi jos niin halua.