The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Paheksun. Jotain. Mitä tahansa. Periaatteesta.
Jos vaikka näistä löytyis joku :whistle: (y) :D


Sinkut, nuo ikibailaajat. Lapset, nuo pienet rääkyjät. Rikkaat, niillä on liikaa rahaa! Ketä sinä paheksut? Listasimme teot, joilla saat taatusti osaksesi paheksuvia katseita!

1. Kassalla takanasi on pitkä jono, mutta jäät kyselemään yksityiskohtia annoksen ravintosisällöstä/vaatteen palautusoikeudesta/kaupan eettisistä periaatteista. Tai maksat pikkukolikoilla
2. Olet tyytyväinen ulkonäköösi.
3. Puhut junassa puhelimeen. Törkeää!
4. Iloitset joulusta jo syyskuussa. Siis miten kehtaat!
5. Syöt suu auki. Ällöä!
6. Olet nainen. Et halua lapsia.
7. Sinulla on lapsia, ja ne metelöivät. Miksi lapsesi nauraa suureen ääneen, etkö osaa pistää sitä hiljaiseksi!
8. Kerrot avoimesti, paljonko saat palkkaa. Ei sellainen sovi!
9. Olet rikas.
10. Olet köyhä, mutta kehtaat käydä kahvilassa kahvilla. Et siis ole oikeasti köyhä!

11. Saat valtiolta jotakin tukea, joka on kuitenkin minulta pois.
12. Kun muut haukkuvat työtään, itse sanot ylpeänä viihtyväsi työssäsi.
13. Et vie pikaruokaravintolassa tarjotintasi niille varattuun keräyskärryyn, vaan jätät sen pöytään lähtiessäsi.
14. Vanhempasi ovat rikkaita, ja he tukevat elämääsi rahallisesti. Tai ihan vaan ostavat sinulle juttuja.
15. Kerrot silmät kiiluen sinkkuystävillesi, kuinka onnellinen olet puolisosi kanssa ja kuinka hyvin teillä menee.
16 .Olet sinkku. Sinulla on omistusasunto. Ihan itse ostit.
17. Kerrot maanantaina, miten hauska viikonloppu sinulla oli. Kauheaa kerskailemista.
18. Suutelet kumppanisi kanssa julkisesti. Moinen söpöileminen on pyhästi kielletty!
19. Tuli kiire. Meikkaat työmatkalla. Kuinka sopimatonta.

20. Luet lehden junassa/bussissa ja lasket sen viereiselle penkille.
21. Naurat ääneen.
22. Kerrot, mikä on oikea kuppi- tai vaatekokosi. Ei sellaista paljasteta!
23. Hehkutat, kuinka kävit aamulla salilla tai viikonloppuna lenkillä. Kehtasit myös laittaa kuvan sosiaaliseen mediaan, mokomakin!
24. Käytit satoja euroja uusiin vaatteisiin.
25. Joku kehuu sinua. Kiität kehujaa sen sijaan, että alkaisit väheksyä itseäsi tyyliin: "No, tämä mekko nyt on iäisyyden vanha" tai "Äh, olen kyllä ihan hirveän näköinen".
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Jos vaikka näistä löytyis joku :whistle: (y) :D


Sinkut, nuo ikibailaajat. Lapset, nuo pienet rääkyjät. Rikkaat, niillä on liikaa rahaa! Ketä sinä paheksut? Listasimme teot, joilla saat taatusti osaksesi paheksuvia katseita!

1. Kassalla takanasi on pitkä jono, mutta jäät kyselemään yksityiskohtia annoksen ravintosisällöstä/vaatteen palautusoikeudesta/kaupan eettisistä periaatteista. Tai maksat pikkukolikoilla
2. Olet tyytyväinen ulkonäköösi.
3. Puhut junassa puhelimeen. Törkeää!
4. Iloitset joulusta jo syyskuussa. Siis miten kehtaat!
5. Syöt suu auki. Ällöä!
6. Olet nainen. Et halua lapsia.
7. Sinulla on lapsia, ja ne metelöivät. Miksi lapsesi nauraa suureen ääneen, etkö osaa pistää sitä hiljaiseksi!
8. Kerrot avoimesti, paljonko saat palkkaa. Ei sellainen sovi!
9. Olet rikas.
10. Olet köyhä, mutta kehtaat käydä kahvilassa kahvilla. Et siis ole oikeasti köyhä!

11. Saat valtiolta jotakin tukea, joka on kuitenkin minulta pois.
12. Kun muut haukkuvat työtään, itse sanot ylpeänä viihtyväsi työssäsi.
13. Et vie pikaruokaravintolassa tarjotintasi niille varattuun keräyskärryyn, vaan jätät sen pöytään lähtiessäsi.
14. Vanhempasi ovat rikkaita, ja he tukevat elämääsi rahallisesti. Tai ihan vaan ostavat sinulle juttuja.
15. Kerrot silmät kiiluen sinkkuystävillesi, kuinka onnellinen olet puolisosi kanssa ja kuinka hyvin teillä menee.
16 .Olet sinkku. Sinulla on omistusasunto. Ihan itse ostit.
17. Kerrot maanantaina, miten hauska viikonloppu sinulla oli. Kauheaa kerskailemista.
18. Suutelet kumppanisi kanssa julkisesti. Moinen söpöileminen on pyhästi kielletty!
19. Tuli kiire. Meikkaat työmatkalla. Kuinka sopimatonta.

20. Luet lehden junassa/bussissa ja lasket sen viereiselle penkille.
21. Naurat ääneen.
22. Kerrot, mikä on oikea kuppi- tai vaatekokosi. Ei sellaista paljasteta!
23. Hehkutat, kuinka kävit aamulla salilla tai viikonloppuna lenkillä. Kehtasit myös laittaa kuvan sosiaaliseen mediaan, mokomakin!
24. Käytit satoja euroja uusiin vaatteisiin.
25. Joku kehuu sinua. Kiität kehujaa sen sijaan, että alkaisit väheksyä itseäsi tyyliin: "No, tämä mekko nyt on iäisyyden vanha" tai "Äh, olen kyllä ihan hirveän näköinen".
Kiitos! Tuossapa mulle toimintasuunnitelma. Kohdan 16 voin jättää väliin, paitsi jos sillä saa vastapuolen kateelliseksi
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä