Elä hättäile ystävä kallis, oon ajastanu tallennuksen.Huom! Kohta Silta! Kääntäkää nyt sitä kanavaa, hyvät ihmiset.
Eihän se nyt käy laatuun etten näkis S. Norenia nahkabyysissään
Elä hättäile ystävä kallis, oon ajastanu tallennuksen.Huom! Kohta Silta! Kääntäkää nyt sitä kanavaa, hyvät ihmiset.
Ööö...ei nyt kyl koko sisältökai se hiljenee kun ketjun sisältö on ollu yhdelle vittuilu
Kaikki sivutko olet lukenut?kai se hiljenee kun ketjun sisältö on ollu yhdelle vittuilu
Eipä niissä pahemmin katsomista (taaskaan) ollutmuutama kierros vielä vormuloita kattomatta.
sen jälkeen nukkumaan.
9 kierrosta vielä maaliin.ollut
Sama rinkihän se on, säästä aikaa kattomalla vaan yksmuutama kierros vielä vormuloita kattomatta.
sen jälkeen nukkumaan.
Tänne tullaan kyllä laittaan komenttia mutta kun vastaa/kysyy jotain, eipä sitten yleensä enää tullakaan vaikka luettais ketjua kuitenkin.Ööö...ei nyt kyl koko sisältö
Sama rinkihän se on, säästä aikaa kattomalla vaan yks
Niin, se vika kierrosSama rinkihän se on, säästä aikaa kattomalla vaan yks
Olis pitänyt laittaa ole9 kierrosta vielä maaliin.
No sit voi sen edeltävän ajan vaikka neuloa sukkaa tai tehdä muuta hyödyllistäNiin, se vika
No sit voi sen edeltävän ajan vaikka neuloa sukkaa tai tehdä muuta hyödyllistä
oota viikko. mä menen nyt nukkumaan.Tuokaa nyt oikeesti mulle ruokaa. Nälkäinen kirahvi ei ole iloinen kirahvi, sitten tulee se kirahvi mistä päätön laittoi kuvan.
Oon mäkin niitä kyllä joskus katsonut ainakin sivusilmällä. Nyt ne ei enää näy kun lopetin maksukanavat.No sit voi sen edeltävän ajan vaikka neuloa sukkaa tai tehdä muuta hyödyllistä
Ota tostaTuokaa nyt oikeesti mulle ruokaa. Nälkäinen kirahvi ei ole iloinen kirahvi, sitten tulee se kirahvi mistä päätön laittoi kuvan.
Arvaappa vaan kuinka kiukkunen oon viikon päästä, jos en ennen sitä saa ruokaaoota viikko. mä menen nyt nukkumaan.