Elä hättäile ystävä kallis, oon ajastanu tallennuksen.Huom! Kohta Silta! Kääntäkää nyt sitä kanavaa, hyvät ihmiset.
Eihän se nyt käy laatuun etten näkis S. Norenia nahkabyysissään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Elä hättäile ystävä kallis, oon ajastanu tallennuksen.Huom! Kohta Silta! Kääntäkää nyt sitä kanavaa, hyvät ihmiset.
kai se hiljenee kun ketjun sisältö on ollu yhdelle vittuilu
kai se hiljenee kun ketjun sisältö on ollu yhdelle vittuilu
muutama kierros vielä vormuloita kattomatta.
sen jälkeen nukkumaan.![]()
Sama rinkihän se on, säästä aikaa kattomalla vaan yksmuutama kierros vielä vormuloita kattomatta.
sen jälkeen nukkumaan.![]()
Ööö...ei nyt kyl koko sisältö
Sama rinkihän se on, säästä aikaa kattomalla vaan yks![]()
Sama rinkihän se on, säästä aikaa kattomalla vaan yks![]()
9 kierrosta vielä maaliin.
No sit voi sen edeltävän ajan vaikka neuloa sukkaa tai tehdä muuta hyödyllistäNiin, se vika![]()
![]()
No sit voi sen edeltävän ajan vaikka neuloa sukkaa tai tehdä muuta hyödyllistä![]()
oota viikko. mä menen nyt nukkumaan.Tuokaa nyt oikeesti mulle ruokaa. Nälkäinen kirahvi ei ole iloinen kirahvi, sitten tulee se kirahvi mistä päätön laittoi kuvan.
No sit voi sen edeltävän ajan vaikka neuloa sukkaa tai tehdä muuta hyödyllistä![]()
Tuokaa nyt oikeesti mulle ruokaa. Nälkäinen kirahvi ei ole iloinen kirahvi, sitten tulee se kirahvi mistä päätön laittoi kuvan.
Arvaappa vaan kuinka kiukkunen oon viikon päästä, jos en ennen sitä saa ruokaaoota viikko. mä menen nyt nukkumaan.![]()