The ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kepsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en osaa olla joulupukki kun mulla ei o partaa eikä lahjoja. Porojakin vaan kahvinkeittimessä.
Mut mä voin olla pikkujoulupukki. Semmoinen ei kysy onko täällä kilttejä lapsia vaan se kysyy, että onko täällä tuhmia tyttöjä!

Kädenvääntöä aina silloin tällöin.

Ai, no hö.
No ei oo kyl kivaa, etenkin jos yhtä kokoajan tökitään.:unsure:

Mutta Epekki ny on kaikille yhtä vittumainen, ja aika herkkis, joten ei sen kohalla pitäis ylittää uutiskynnystä.:D

• Tykkää
Reactions: epek
Mä en osaa olla joulupukki kun mulla ei o partaa eikä lahjoja. Porojakin vaan kahvinkeittimessä.
Mut mä voin olla pikkujoulupukki. Semmoinen ei kysy onko täällä kilttejä lapsia vaan se kysyy, että onko täällä tuhmia tyttöjä!
Sellanen pukkihan meillä on jo, mutta voit olla apu-pikku-pukkina.(y)

On on! Mietis nyt.
Ensin lakana taitellaan siististi mankeliin sopivaksi paketiksi. Asento: kevyt haara-asento ja kädet ylhäällä -> reisi, pohje, hauis.
Sitten lakana mankeliin.
Asento edelleen kevyt haara, mutta selin katsojaan -> peba ja selkä ja hauis.

Se, että joudun mankeloimaan sen lakanaa muistuttavan ruttukasan uudestaan ei ole tuon näköalan arvoista :cautious:

Hei mitä ihmettä tapahtuu, tuliko nyt oikeesti riita? Olen tyhmä enkä ymmärrä mitä tapahtuu vaikka kahlaan viestejä läpi. Onko tämä joku sisäpiirivitsi? Täällähän on se mustien sisäpiiri johon kuuluu vaan harvat ja valitut.:alien:

Tää on huomiohuorien sisäpiirijuttu (y)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä