Toivotaan. Ja oikein parittain .Näänköhän niitä taas seuraavilla päiväunilla?
Toivotaan. Ja oikein parittain .Näänköhän niitä taas seuraavilla päiväunilla?
Oi. Pääseekö sit polvelle hame korvissa?Mä en osaa olla joulupukki kun mulla ei o partaa eikä lahjoja. Porojakin vaan kahvinkeittimessä.
Mut mä voin olla pikkujoulupukki. Semmoinen ei kysy onko täällä kilttejä lapsia vaan se kysyy, että onko täällä tuhmia tyttöjä!
Kilpailu alkaa kello 21 Suomen aikaa. Suora lähetys MTV Maxilla ja Katsomossa.Koskas ne formulat alkaa = *haroo hiuksiaan ja miettii*
Tottakait. Pikkujoulupukin homma on raskas ja rankka, mut siitä täytyy yrittää selvitä kunnialla ja kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.Oi. Pääseekö sit polvelle hame korvissa?
Prkl nuoripari ei o kotiutunut vieläkään. Missaan starwarsin alun.Kilpailu alkaa kello 21 Suomen aikaa. Suora lähetys MTV Maxilla ja Katsomossa.
Ja foxilta star waras21.00
Kilpailu alkaa kello 21 Suomen aikaa. Suora lähetys MTV Maxilla ja Katsomossa.
Ja foxilta star waras21.00
Ai, no hö.Kädenvääntöä aina silloin tällöin.
nytKoskas ne formulat alkaa = *haroo hiuksiaan ja miettii*
Sellanen pukkihan meillä on jo, mutta voit olla apu-pikku-pukkina.Mä en osaa olla joulupukki kun mulla ei o partaa eikä lahjoja. Porojakin vaan kahvinkeittimessä.
Mut mä voin olla pikkujoulupukki. Semmoinen ei kysy onko täällä kilttejä lapsia vaan se kysyy, että onko täällä tuhmia tyttöjä!
Ai, no hö.
No ei oo kyl kivaa, etenkin jos yhtä kokoajan tökitään.
Mutta Epekki ny on kaikille yhtä vittumainen, ja aika herkkis, joten ei sen kohalla pitäis ylittää uutiskynnystä.
Iltalehti/mtv sivut sit auki kun ei ne näy
Se, että joudun mankeloimaan sen lakanaa muistuttavan ruttukasan uudestaan ei ole tuon näköalan arvoistaOn on! Mietis nyt.
Ensin lakana taitellaan siististi mankeliin sopivaksi paketiksi. Asento: kevyt haara-asento ja kädet ylhäällä -> reisi, pohje, hauis.
Sitten lakana mankeliin.
Asento edelleen kevyt haara, mutta selin katsojaan -> peba ja selkä ja hauis.
No en kehtaa nolata itteäni palstalla, ei oo ihan mun parhausaluetta tää yhteiskunnallisten asioiden pohtiminenvarminta tarkistuttaa johtopäätökset täällä
no jos et haluu kuulla oikeeta ratkasuu pulmaas...No en kehtaa nolata itteäni palstalla, ei oo ihan mun parhausaluetta tää yhteiskunnallisten asioiden pohtiminen
Tää kans toimiiselostus englanniksi mutta näkee kisan silti.
http://www.crichd.tv/sky-sports-f1-live-stream.php
Mut vietiin ulos syömäänMulle tehää ruokaa
Tää on huomiohuorien sisäpiirijuttuHei mitä ihmettä tapahtuu, tuliko nyt oikeesti riita? Olen tyhmä enkä ymmärrä mitä tapahtuu vaikka kahlaan viestejä läpi. Onko tämä joku sisäpiirivitsi? Täällähän on se mustien sisäpiiri johon kuuluu vaan harvat ja valitut.