Ei varmaan pitäs sanoo mut sanon kuitenki.
Pics or didn't happen
Ei varmaan pitäs sanoo mut sanon kuitenki.
Pics or didn't happen
Mitä sää oot tehny sirahville
no teidän kans juurjajuur jotenki pärjääJuu, ei noista miehistä oo mihkään.
Kannattaa rupatella meidän naisten kanssa.
Me ollaan paljon mukavampia.
Niin oottekinJuu, ei noista miehistä oo mihkään.
Kannattaa rupatella meidän naisten kanssa.
Me ollaan paljon mukavampia.
Mikähän kuva lienee ku jäi yliopiston filtteriin
Ymmärrän, että ketuttaa tuollanen.suli poies viime yönä, ei ole enää
Juu, ei noista miehistä oo mihkään.
jos multa kysyttäs niin tässä on kyse vuosia jatkuneesta nälvimisestäHei mitä ihmettä tapahtuu, tuliko nyt oikeesti riita? Olen tyhmä enkä ymmärrä mitä tapahtuu vaikka kahlaan viestejä läpi. Onko tämä joku sisäpiirivitsi? Täällähän on se mustien sisäpiiri johon kuuluu vaan harvat ja valitut.
ei kun tuo on tuomiopäivän malli. palstakirahvi on ihan ennallaan. luulisin ainaki.Mitä sää oot tehny sirahville
missä, kelle.tuliko nyt oikeesti riita?
Mä joskus yritin pidemmän aikaa, useamman kuukauden juoda 3 litraa päivässä (varmaan 2 l pystyin) eikä mun elimistö siihen tottunut, vaan olin koko aika pöhöttynyt ja pää tajuttoman kipeä. Yritän muistaa juoda, mutta ne juontisuositukset on ihan pimeitä, ei mulle ainakaan sovi.Miten oikeesti pitäis saada juotua litratolkulla vettä päivässä? Mulla pelkkä yks litra tekee jo tiukkaa saada juotua Koitan aina välillä opetella juomaan säännöllisesti muutakin ko kahvia, mut yleensä se into tyssää muutamassa päivässä. (Ja ei, en koita ryystää sitä litraa kerrallaan)
Siin oli vissiin pyydetyt asiat???Mikähän kuva lienee ku jäi yliopiston filtteriin
Siis onks tääl ollu jotain muutakin kränää ku tää?näillä neljällä ei koskaan ole ollut mitään positiivista sanottavaa mulle
alkaa olla mitta melko täynnä
Krutille?missä, kelle.
Ahaa. Mä en osaa lukee niitä silleen että hahmottaisin mutta johtuu ehkä siitä kun ei kohdistu muhun.jos multa kysyttäs niin tässä on kyse vuosia jatkuneesta nälvimisestä
Eli sitteko mää hermostun.ei kun tuo on tuomiopäivän malli. palstakirahvi on ihan ennallaan. luulisin ainaki.
mä en aio olla sillon näköetäisyydellä.Eli sitteko mää hermostun.
Mut ainahan te ootte miehet nälvineet täällä.jos multa kysyttäs niin tässä on kyse vuosia jatkuneesta nälvimisestä