The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...awwwww....mankeli:love:....ja kerrassaan, aina vaan parempaa jos/kun olis tämä mies&mankeli- yhdistelmä:love:...

Tosin. Mä oon kyllä vaatimaton:barefoot:, mulle kelpaa niin hyvin mies&silitysrauta- pakettikin :).

Noh. Tosiasiassa toi mies- paketti ihan yksinänsä jo toimii :). Siinä on itessänsä jo niin monta hienoa ominaisuutta ja yllätysmomenttia, että tuohon pakettiin tutustuessa ja kunnolla perehtyessä saattaa vierähtää jopa koko loppuelämä :) - jos oikein hyvin sattuu käymään:love:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Pyhäpäivää kaikille ja marraskuun alkuakin :)

...vaan kukas se on se ylisuuren unimyssykäisen omistaja, joka nappasee meikäläisen unikuvatushetket aivan kokonaan yksinomistuksella*ärrrmurr* - melko pian kukonpieremän jälkeen oli tällä akalla ylösnousemusta tähän päivään ja täähän vaikuttaa toooodella pitkältä rupeamalta*harmaantuu silmissä hymiö tähän*

Mutta. Uusi kuukausi, uudet kujeet oottamassa - hätinä tässä on toivuttu edeltävistäkään :D...sen vaan sanon, että pjiru vie - kamera on hieno hilavitkutin. Silloin kun se on vain ja ainoastaan meikäläisen käpälissä*luimistelee ja yrittää muistella mihin jemmapaikkaan laittoikaan viimeksi sen juuttisäkin*

On on! Mietis nyt.
Ensin lakana taitellaan siististi mankeliin sopivaksi paketiksi. Asento: kevyt haara-asento ja kädet ylhäällä -> reisi, pohje, hauis.
Sitten lakana mankeliin.
Asento edelleen kevyt haara, mutta selin katsojaan -> peba ja selkä ja hauis.
Kyllä, kyllä, kyllä ja kyllä! Siinä niin silmä lepää kun on maisemat kohdallaan :)....ja toi masiina itessään jo sanoo sen, että miehen sitä on käytettävä että on olosuhteet kohdillansa...MANkeli..Miessäätönen:rolleyes::D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä