Katto maalattu. Sen on syytä olla kondiksessa jos joutuu tarkemmin ja kauemmin katselemaan.
Mua väsyttää ihan törkeesti. Mua pantiin koko yö.
Ei ku kyllä mä yön nukuin
Et siis huomannu pantiinko vai eiEi ku kyllä mä yön nukuin
En ois varmaan huomannu, mut ehkä mä aamulla olisin huomannu jos ois koko yön pannu.Et siis huomannu pantiinko vai ei
Hmm, pitäiskö mun sittenkin palauttaa uskoni miehiin? Eikö kaikki ookkaan ämpäreitä?No jos ämpärin vaihtaa mankeliin, niin siinä jää yksinomaan voitolle.
Mut noin muutoin miehet kyl osaa ostaa kaupasta ihan oikeita asioita, kuten olutta ja tupakkaa. Miehestä yleensä saa seuraa siihen oluenjuontiin, mut mankelin kanssa ryyppääminen on melko tylsää. (Älä kysy mistä tiedän)
on ne, älä usko aakoota.Eikö kaikki ookkaan ämpäreitä?
Ei oo, jotkut voittaa nippa nappa mankelinHmm, pitäiskö mun sittenkin palauttaa uskoni miehiin? Eikö kaikki ookkaan ämpäreitä?
Heti kun vähän lirkuttelee niin perumassa puheitansaHmm, pitäiskö mun sittenkin palauttaa uskoni miehiin? Eikö kaikki ookkaan ämpäreitä?
Mikäs totuuden torvi täällä tuuttaaon ne, älä usko aakoota.
no se just.Mikäs totuuden torvi täällä tuuttaa
Parikymppiä deitti-ilmoituksesta? Printti _Hesariinko meinasit varata puol sivuu siihen?Jos mä joskus laitan deitti- ilmoituksen niin takuulla laitan siihen, että tuon mankelin mukanani.
Olis vissiin parhaiten sijoitettu parikymppinen.
Oonko mä sokee vai onko palstan miehet huonoja lirkuttelemaan?Heti kun vähän lirkuttelee niin perumassa puheitansa
Ei ole kaikki kuin ämpäreitä, pahempiakin löytyy
Pidä nyt hyvä nainen kiinni siitä mankelisuunnitelmasta!
Jos mä joskus laitan deitti- ilmoituksen niin takuulla laitan siihen, että tuon mankelin mukanani.
Ok, eli ei enään mankelia - se voi painua vit**** jonnekkin sinne ja viekööt lakanat mukanansa!Ja naisilla on sitä paitsi aina oikeus muuttaa mieltänsä
Hellitäs vähän tota yltiö-optimismiasion ja on.
Hakkaa ja potki, mutta mankeliin ja ruokiin ei kosketaOk, eli ei enään mankelia - se voi painua vit**** jonnekkin sinne ja viekööt lakanat mukanansa!
Parilla kympilla saa sen mankelin. Ei mulla semmoista vielä ole, mut ostan oitis jos se toimii.Parikymppiä deitti-ilmoituksesta? Printti _Hesariinko meinasit varata puol sivuu siihen?
Sori nyEi sun tartte olla ilkeä jos mä nyt olen vähän hidas. Etkä sitäpaitsi ittekää ole täydellinen, sillon 5 vuotta sittenkin sanoit mulle pahasti etkä oo ikinä edes pyytäny anteeksi!!!
"Eemeli ja mankeli etsii Peppiä"Jos mä joskus laitan deitti- ilmoituksen niin takuulla laitan siihen, että tuon mankelin mukanani.