The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juuri näin, nyt sä vihdoin opit. Kyllä kesti. Mutta voiko sitä vaatiakaan enempää noilla resursseilla.
Eli tähän tyyliin siis keskustelu etenee. Ihan sama, mitä sanotaan ja aina sanomiset väännetään negatiivisiksi.
Hmmm, missä olen muualla törmännyt tällaiseen?
Ei sun tartte olla ilkeä jos mä nyt olen vähän hidas. Etkä sitäpaitsi ittekää ole täydellinen, sillon 5 vuotta sittenkin sanoit mulle pahasti etkä oo ikinä edes pyytäny anteeksi!!!

Missään nimessä ei kannata sanoa sille kampaajalle että ei tullut ihan semmonen kuin ajattelin. Somessa on mukavampi valittaa (y)
Noinhan nuo tänä päivänä melkeinpä menee.
Ensimmäisenä face, sen jälkeen iltalehti/iltasanoma.
Sitten lehteen tulee selvitys toiselta osapuolelta ja samalla pyydetään toista henkilöä ottamaan yhteyttä suoraan jotta asia voidaan selvittää tms.

Päi ja vää.

Tänään on ollu ohjelmassa pitkän kaavan aamukahvittelua, nautinnollista suihkussa lojumista ja hauvelin lenkittelyä.
Kyl tämmöisiä päiviä vois useamminkin viettää.

Prkl kun täällä ei pääse saunaan kun saunasta on tehty chilikasvattamo.

Toivottavasti nuoripari kotiutuu sillai, että kerkeän nukkumaluukkuun illaksi kattomaan starwars- shitin kostoa.
Ja että ehtivät itte kauppaan. Mä ja hauveli ollaan huolehdittu jääkaapin tyhjennyksestä melko tehokkaasti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä