Mä en koska mä en tarvitse apua eikä ketään kiinnosta kumminkaan. Edes psykiatria vaikka sille maksais. Mä kärsin tän hiljaa itsekseni.Anteeks mitä sää sanoit?? Yhyy, nyt soitan mun psykiatrille ja vedän ranteet auki lusikalla.
Mä en koska mä en tarvitse apua eikä ketään kiinnosta kumminkaan. Edes psykiatria vaikka sille maksais. Mä kärsin tän hiljaa itsekseni.Anteeks mitä sää sanoit?? Yhyy, nyt soitan mun psykiatrille ja vedän ranteet auki lusikalla.
Ei sun tartte olla ilkeä jos mä nyt olen vähän hidas. Etkä sitäpaitsi ittekää ole täydellinen, sillon 5 vuotta sittenkin sanoit mulle pahasti etkä oo ikinä edes pyytäny anteeksi!!!Juuri näin, nyt sä vihdoin opit. Kyllä kesti. Mutta voiko sitä vaatiakaan enempää noilla resursseilla.
Eli tähän tyyliin siis keskustelu etenee. Ihan sama, mitä sanotaan ja aina sanomiset väännetään negatiivisiksi.
Hmmm, missä olen muualla törmännyt tällaiseen?
George R. R. Martinia lainatakseni;Ei kai silleen voi loukata, jos sanoo myönteistä?
Heräsin vartti sittenPäivää! Täälläkö makoillaan pitkään? Paheksun. Erittäin syvästi.
kakka juttu.HEI !!!
Nyt on ensimmäinen päivä marraskuuta
Missään nimessä ei kannata sanoa sille kampaajalle että ei tullut ihan semmonen kuin ajattelin. Somessa on mukavampi valittaaKampaajasta tää lähti.
Ja sitten story of my life:Mä en koska mä en tarvitse apua eikä ketään kiinnosta kumminkaan. Edes psykiatria vaikka sille maksais. Mä kärsin tän hiljaa itsekseni.
Ei siihen facea tarvita, 2+ näköjään riittääPäästäkseen huomiohuoraamaan
HEI !!!
Nyt on ensimmäinen päivä marraskuuta
Noinhan nuo tänä päivänä melkeinpä menee.Missään nimessä ei kannata sanoa sille kampaajalle että ei tullut ihan semmonen kuin ajattelin. Somessa on mukavampi valittaa
tämä ei olekkaan naamakirja ja olin edesvastuuttomassa tilassa.Laitoit tännekin valokuvan
Miksei olis kiva? Uus työ! Jännää!
yöllä ne työt kuuluu tehdä eikä aikasin aamulla.Miksei olis kiva?
yöllä ne työ kuuluu tehdä eikä aikasin aamulla.
Ole hyväMää luopuisin miehistä eliniäkseni jos saisin mankelin.