The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Plääh. Koirapuistossa ei ollu ketään. Tylsää.
Tän hauvelin olis niin hyvä juosta, mut jos koirapuistossa ei o leikkikaveria, niin sit tää vaan röhnöttää käpälät mun sylissä ja sanoo, et eikö jo lähettäis kattomaan Bondia?

Talon takana olis metsä mis olis jäneksiä ja kaikkee muuta hauskaa takaa- ajettavaa mut ei tätä voi sinne irti päästää. Sais toki juosta sydämensä kyllyydestä, mut juoksis kyl yhtä soittoa ruutiksen pihalle asti.

Ohi kulki lapsilauma. Tää ei ollut moksiskaan. Ohi kulki jokunen mummeli. Tää ei ollut moksiskaan. Ohi kulki nelikymppinen herttaisen näköinen nainen. Hauvelin mielestä oli hirveen hyvä idea yrittää sitoa tämän jalat talutushihnalla.
Älkää siis edes kysykö miksi mä tykkään tästä hauvelista.
Jeeees!!! Siellä on niin oikeanlaista lenkkeilyä meneillään ja äksöntsäksöniä että! Hyvähän tommosen pepinnoutajan kanssa on sitten olla :)...ei muuta kuin jatkossakin yhtä valppaana ja aktiivisena olemaan hauvvelivahtina, niin Kurrekurredut- saarelta singahdetaan varsin nopeasti talustushihnalla kampatettavaksi(y):love:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Päätettiin just kurahaalarijengin whatsup-ryhmässä, että ne, jotka on täälläpäin, kokoontuu kaverin haudalle. Joistain saattaa olla mautonta mennä sinne siideritölkkien kanssa, mutta se oli yksi jengin sisäpiirijuttu ja uskotaan, että kaveri osaisi arvostaa.
Ei siinä ole mitään mautonta. Mun mielestä hautajaisten muistotilaisuudessakin vois vain vetää viinaa ja kuunnella vainajan lempikappaleita sen sijaan, että pidetään kakukekkereit ja rupatellaan sukulaisten kuulumisia.

...ja ihan pikaisesti täällä kuikuilemassa :)*pomppii ja häröilee*...ja ihan hitokseltaan tullut ihanaa höpötystä teiltä..

Hirrrrween hulwatonta ja mörrrkiäistä Halloweenia edelleenkin kaikille :)!

Meillä on niiiiiiiiin humpat ja jytkeet ja bileet kohdillaan, eikä vauhdin loppumista ole näkyvissäkään :)....on pöwwö ihan kikkurallaan pahimman kerran ja kikatus ja pölötys aivan omissa sfääreissään :D....ihania ihmisiä ja tilanteita ja uuden sivun kääntämisen riemua <3

Joskus se vaan kannattaa repästä ja tehdä tiukkoja tilanteita että tajuaa vihdoinkin miten siunattu ja onnekas sitä oikeasti onkaan, kun ymmärtää kunnolla aukaista silmänsä ja sydämensä :)

Mii häpi :).....voi että, jos oisitta ihan kaikki tässä niin taatusti rutistaisin teitä niin isosti, jokaista ihan erikseen ja varsin vielä muiskauttaisin vähintäänkin poskelle!!! :D

Jatketaan lauvantain viettoa ja juhlistetaan elämää ja rakkautta ja sydämen paloa :)!

• Tykkää
Reactions: famipala
Ei siinä ole mitään mautonta. Mun mielestä hautajaisten muistotilaisuudessakin vois vain vetää viinaa ja kuunnella vainajan lempikappaleita sen sijaan, että pidetään kakukekkereit ja rupatellaan sukulaisten kuulumisia.
Hautajaisissa pidin puheen, pyysin anteeksi iäkkäämmiltä sukulaisilta ja pistin soimaan TikTakin Heilutaan (sitä hoilattiin juovuspäissämme aina kun jollain oli vaikeaa ja koko porukka oli tukemassa)

Siis amen to that - muistotilaisuus mun mielestä todellakin saa olla vainajan itsensä näköinen tilaisuus eikä mikään jäykkä pönötyskokoontumisajo (ellei sitten nimenomaisesti sitä haeta).

Joten @Bitch - mulle tuli tuosta teidän tapaamisesta niiin lämpöinen olo :)..ja olen ihan varma siitä että teidän yhteishenki ja se ystävänrakkaus kantaa tuonne toiselle puolellekin kaukaisuuteen:love:

Klassikko. Sama ku "en oo myöhään" tai "meen vaan yhdelle"
En o myöhään korjaantuu helposti tulemalla aikaisin. Samoihin aikoihin hesarin kanssa.

Eikä pidä sanoa, et meen vaan yhdelle. Pitää sanoa, et meen Peran kanssa yhdelle. Sillehän ei voi mitään jos kapakassa on myös Rape, Väiski, Arttu, Keisari, Punttis, Försti, Hessu ja Raikka.

• Tykkää
Reactions: papumössö
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä