Eli enemmän tuoretta lihhoo . Joulun jälkeen joutaa alkaa vasta moisia pienennyksiä pohtimaan .Jostakin kohdin tavara on muuttunut runsaammaksi. Pitää alkaa pienentää. Eikä toi pizza ollu hyvä juttu.
Ps. Söin jo joulukonvehteja
Eli enemmän tuoretta lihhoo . Joulun jälkeen joutaa alkaa vasta moisia pienennyksiä pohtimaan .Jostakin kohdin tavara on muuttunut runsaammaksi. Pitää alkaa pienentää. Eikä toi pizza ollu hyvä juttu.
Viimeistään silloin. Mä odotan jouluun suklaita.Eli enemmän tuoretta lihhoo . Joulun jälkeen joutaa alkaa vasta moisia pienennyksiä pohtimaan .
Ps. Söin jo joulukonvehteja
Jeeees!!! Siellä on niin oikeanlaista lenkkeilyä meneillään ja äksöntsäksöniä että! Hyvähän tommosen pepinnoutajan kanssa on sitten olla ...ei muuta kuin jatkossakin yhtä valppaana ja aktiivisena olemaan hauvvelivahtina, niin Kurrekurredut- saarelta singahdetaan varsin nopeasti talustushihnalla kampatettavaksiPlääh. Koirapuistossa ei ollu ketään. Tylsää.
Tän hauvelin olis niin hyvä juosta, mut jos koirapuistossa ei o leikkikaveria, niin sit tää vaan röhnöttää käpälät mun sylissä ja sanoo, et eikö jo lähettäis kattomaan Bondia?
Talon takana olis metsä mis olis jäneksiä ja kaikkee muuta hauskaa takaa- ajettavaa mut ei tätä voi sinne irti päästää. Sais toki juosta sydämensä kyllyydestä, mut juoksis kyl yhtä soittoa ruutiksen pihalle asti.
Ohi kulki lapsilauma. Tää ei ollut moksiskaan. Ohi kulki jokunen mummeli. Tää ei ollut moksiskaan. Ohi kulki nelikymppinen herttaisen näköinen nainen. Hauvelin mielestä oli hirveen hyvä idea yrittää sitoa tämän jalat talutushihnalla.
Älkää siis edes kysykö miksi mä tykkään tästä hauvelista.
Sain mokoman lootan lahjaksi. Arvelin, että männöö siihen mennessä jo pahaksi .Viimeistään silloin. Mä odotan jouluun suklaita.
Loppuiko viina juomalla?Päivää! Se olis nyt niin, että nukuin neljään. En edes osaa laskea, kuinka paljon eilem tuli otettua Mutta hiuksetkin lähti.
Varmasti menöö pahaksi.Sain mokoman lootan lahjaksi. Arvelin, että männöö siihen mennessä jo pahaksi .
Huomasin saman.kappas, laittamalla monelle yyveen voi luoda salatun ketjun
Ei siinä ole mitään mautonta. Mun mielestä hautajaisten muistotilaisuudessakin vois vain vetää viinaa ja kuunnella vainajan lempikappaleita sen sijaan, että pidetään kakukekkereit ja rupatellaan sukulaisten kuulumisia.Päätettiin just kurahaalarijengin whatsup-ryhmässä, että ne, jotka on täälläpäin, kokoontuu kaverin haudalle. Joistain saattaa olla mautonta mennä sinne siideritölkkien kanssa, mutta se oli yksi jengin sisäpiirijuttu ja uskotaan, että kaveri osaisi arvostaa.
Oliko tuo joku vihje?kappas, laittamalla monelle yyveen voi luoda salatun ketjun
Saatiin kuin saatiinkin kaikki juotua. Hassua, kun ostettiin sillä tarkoituksella, että ei haittaa, vaikka pari pulloa jää korkkaamatta.Loppuiko viina juomalla?
Hautajaisissa pidin puheen, pyysin anteeksi iäkkäämmiltä sukulaisilta ja pistin soimaan TikTakin Heilutaan (sitä hoilattiin juovuspäissämme aina kun jollain oli vaikeaa ja koko porukka oli tukemassa)Ei siinä ole mitään mautonta. Mun mielestä hautajaisten muistotilaisuudessakin vois vain vetää viinaa ja kuunnella vainajan lempikappaleita sen sijaan, että pidetään kakukekkereit ja rupatellaan sukulaisten kuulumisia.
no on näköjään.Pitää juoda maltillisesti. Ei ole kiire juoda pulloa tyhjäksi.
Tulenko opettaa kädestä pitäen?
Klassikko. Sama ku "en oo myöhään" tai "meen vaan yhdelle"Saatiin kuin saatiinkin kaikki juotua. Hassua, kun ostettiin sillä tarkoituksella, että ei haittaa, vaikka pari pulloa jää korkkaamatta.
Pitää juoda maltillisesti. Ei ole kiire juoda lasia tyhjäksi.
Tulenko opettaa kädestä pitäen, kotiin konttausta?
Ei mut kyl mä yleensä pidän näistä kiinni! Eilen oltin vain sovittu, että nyt juhlitaan niin paljon, kuin pystytään. Ja näinhän siinä kävi.Klassikko. Sama ku "en oo myöhään" tai "meen vaan yhdelle"
Arvasit varmaan, että paheksunEi mut kyl mä yleensä pidän näistä kiinni! Eilen oltin vain sovittu, että nyt juhlitaan niin paljon, kuin pystytään. Ja näinhän siinä kävi.
Siis amen to that - muistotilaisuus mun mielestä todellakin saa olla vainajan itsensä näköinen tilaisuus eikä mikään jäykkä pönötyskokoontumisajo (ellei sitten nimenomaisesti sitä haeta).Ei siinä ole mitään mautonta. Mun mielestä hautajaisten muistotilaisuudessakin vois vain vetää viinaa ja kuunnella vainajan lempikappaleita sen sijaan, että pidetään kakukekkereit ja rupatellaan sukulaisten kuulumisia.
Arvasinhan minä. Mä paheksun sun uutta avatatia. Se on pelottavaArvasit varmaan, että paheksun
Krapulassa pelkää jopa omaa peilikuvaansa, vai miten se ny oli?Arvasinhan minä. Mä paheksun sun uutta avatatia. Se on pelottava
En o myöhään korjaantuu helposti tulemalla aikaisin. Samoihin aikoihin hesarin kanssa.Klassikko. Sama ku "en oo myöhään" tai "meen vaan yhdelle"