mitä mustista nikeistä tulee mieleen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En oikeastaan samaistu, ei ole varmaankaan paljoa yhteistä, paitsi varmaan olemme molemmat lyhyitä.

Kommentoin sen perusteella, mitä olen hänestä nähnyt vaikka telkkarissa. Hän on esiintynyt ystävällisenä ja kivana ihmisenä. Minulle on aivan se ja sama tyrkyttääkö joku itseään tai ei.
Tyrkyttäminen on noloa, epäasiallista, epäfiksua ja mautonta. Nuoretkin saavat ihan vääristyneen kuvan aikuisuudesta tollasten tyrkkyjen kautta.
 
Tyrkyttäminen on noloa, epäasiallista, epäfiksua ja mautonta. Nuoretkin saavat ihan vääristyneen kuvan aikuisuudesta tollasten tyrkkyjen kautta.
No, en ole perehtynyt millä tavalla hän itteensä tyrkyttää, kun en seuraa instagrammia, eikös ne julkut siellä aina pyllistele... Kaipa se on tämän ajan aikaansaannosta, että nykyään voi olla normaalia joku mikä vielä 20 vuotta sittem olisi ollut ihan outoa. Jos se Susanna sitä liiketointaan boostaa tuolla esilläololla, en tiedä? Ei hän kumminkaan vaikuta inhottavalta ihmiseltä, vaan ihan ystävälliseltä.
 
vierailija
Ei sun sitä tarvitse ymmärtääkään. Sillä ei ole mitään tekemistä itsetunnon tai haavekuvan kanssa. Se on sinulle ilmeisen tuntematon asia, mutta kipaisepa googlettamaan sana "huumori"
Tuskinpa huumorin goioglettamalla tulee halpaa teinihoron kuvaa, jollain slut tai teen whorella vois onnata. Teen slut with jack daniels.
Huumoria? I think not. Surullista paremmin.
 
vierailija
No, en ole perehtynyt millä tavalla hän itteensä tyrkyttää, kun en seuraa instagrammia, eikös ne julkut siellä aina pyllistele... Kaipa se on tämän ajan aikaansaannosta, että nykyään voi olla normaalia joku mikä vielä 20 vuotta sittem olisi ollut ihan outoa. Jos se Susanna sitä liiketointaan boostaa tuolla esilläololla, en tiedä? Ei hän kumminkaan vaikuta inhottavalta ihmiseltä, vaan ihan ystävälliseltä.
Kyllähän tuo muikkeli on pyllistellyt vähän joka paikassa iltalehdet ja tositeeveet mukaan lukien. Aika on mikä on, mahdollistaa kaikenlaiset tyrkkyilyt, mutta eipä fiksulla ihmisellä ole tarvetta hyödyntää tätä mahdollisuutta. Liiketoimintaa voi boostata fiksumminkin kuin esittelemällä rantapallon kokoisia muovihinkkejä pitkin roskalehtiä.
 
vierailija
Susanna Penttilä on sentään empaattinen ihminen, en mä sitä alkaisi halvaksi luntuksi luokitella, vaikka tuota bitchin avataria kritisoin.. toki barbietyylin edustaja Penttilä on, mutta tuskin sentään levittelisi avatarissaan ja onhan sillä hyvä sydän.

Mä en ylipäätä ymmärrä miksi tähän keskusteluun vedetään joku oikea henkilö, pysytään nyt vain nikeissä ja avatareissa. :)
 
Susanna Penttilä on sentään empaattinen ihminen, en mä sitä alkaisi halvaksi luntuksi luokitella, vaikka tuota bitchin avataria kritisoin.. toki barbietyylin edustaja Penttilä on, mutta tuskin sentään levittelisi avatarissaan ja onhan sillä hyvä sydän.

Mä en ylipäätä ymmärrä miksi tähän keskusteluun vedetään joku oikea henkilö, pysytään nyt vain nikeissä ja avatareissa. :)
No eihän toi Bich itse tossa kuvassaan ole...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Miksi sillä on jotain väliä, kuka kenenkin viestistä tykkää? Eikö sen tykkäämisen itsessään pitäisi olla se pääasia, eikä se, kuka sen teki?
Sillä ei ole väliä, jos ei ole tarkoitus keskustella. Vuorovaikutteisessa keskustelussa on toki merkitystä sillä, kuka on samaa mieltä, kuka eri mieltä asiasta - peukuttaminen on siis osa keskustelua.

Joku voi toki kirjoitella palstalle yläpeukkujen toivossa - surullista jos arvostuksen tunnetta joutuu hakemaan netin murusista.
 
miksköhän suhunn ei myöskää kaikki suhtaudu ihan neutraalisti ?
Sitä pitäs kysyä niiltä jotka ei suhtaudu, mut kun he ovat sitä harmaata massaa, niin keltäs kysyt. Ja kun harmaana kirjottelee, niin siellä voi olla monta kirjottelijaa, mutta yhtä hyvin myös vain yksi tosi aggressiivinen kirjoittelija. Silloin semmoiset suhtautumiset menettää lopulta merkityksensä.
 

Yhteistyössä