The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ootteko huomanneet tuollaista, että laittaa edellisenkin lainauksen viestiin? Mulla on nyt tehnyt tuommoista, että laittaa viestiin tuolleen, vaikka ne ei siis kirjoittaessa näy siinä laatikossa. Ärsyttävä. Eikä pääse korjaamaan koska lataa ja lataa vaan.
Ei mulle ole mun mielestä noin käynyt. Jos on itse lainannut jotain ja se onkin jäänyt luonnoksiin? Mutta olisko ne silloin "näkymättömiä"?
 
Ei mulle ole mun mielestä noin käynyt. Jos on itse lainannut jotain ja se onkin jäänyt luonnoksiin? Mutta olisko ne silloin "näkymättömiä"?
Nyt on siis eilen ja tänään välillä käynyt. Myös sellaista, ettei ilmota että viesti on lähetetty vaan jää siihen jumiin. Sitten kumminkin jos avaa uuden välilehden niin kommentti löytyy jo keskustelusta.
 
Päivää/ iltaa murut :love:
Papumössö mikäs kisulla on ?

Ahvenmaan pannukakku paistuu uunissa :p
Mitäs tänne ? Täällä riittää vauhtia ja vilskettä. :):love:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Päivää/ iltaa murut :love:
Papumössö mikäs kisulla on ?

Ahvenmaan pannukakku paistuu uunissa :p
Mitäs tänne ? Täällä riittää vauhtia ja vilskettä. :):love:
Mikä on ahvenanmaan pannukakku? Miten eroaa tavallisesta? En jaksa googlettaa :oops:

Kissa on oksennellut nyt kolmesti vuorokauden sisään. Soitin eläinlääkäriin ja neuvoivat yhden lääkkeen. Ei ole vielä vakavaa, kun kissa syö, juo ja käy laatikolla. Mutta jos toi vielä huomenna oksentaa, mä kyllä kiikutan sen vastaanotolle.
 
Mikä on ahvenanmaan pannukakku? Miten eroaa tavallisesta? En jaksa googlettaa :oops:

Kissa on oksennellut nyt kolmesti vuorokauden sisään. Soitin eläinlääkäriin ja neuvoivat yhden lääkkeen. Ei ole vielä vakavaa, kun kissa syö, juo ja käy laatikolla. Mutta jos toi vielä huomenna oksentaa, mä kyllä kiikutan sen vastaanotolle.
Tehdään manna tai riisipuuroon ja lisäksi maustetaan kardemummalla ja voi laittaa myös vaniljasokeria.
Voi kisua, ikävää toi oksentelu. :(Joo kannattaa ehdottomasti viedä huomenna lääkäriin,jos oksentelu jatkuu. Toivottavasti lääke auttaa.
 
Tehdään manna tai riisipuuroon ja lisäksi maustetaan kardemummalla ja voi laittaa myös vaniljasokeria.
Voi kisua, ikävää toi oksentelu. :(Joo kannattaa ehdottomasti viedä huomenna lääkäriin,jos oksentelu jatkuu. Toivottavasti lääke auttaa.
Kuulostaa erikoiselta. Täytyy varmaan kokeilla joskus.

On se ikävää. Eläinten vointi saattaa romahtaa yhtäkkiä ja ne on mestareita piilottelemaan huonoa vointiaan. Siksi mua huolettaakin...
 
Kuulostaa erikoiselta. Täytyy varmaan kokeilla joskus.

On se ikävää. Eläinten vointi saattaa romahtaa yhtäkkiä ja ne on mestareita piilottelemaan huonoa vointiaan. Siksi mua huolettaakin...
On hyvää :pmuuten tehään samalla tavalla ku tavallinen pannukakku. Joo ikävää lemmikkien sairastelu,niinhä ne on aika mestareita. :(Pidetään peukkuja että olis harmitonta oksentelua.
 
Oli hyvä vasu: Tunnistin lapseni jokaisessa kohdassa mitä siellä käytiin läpi. Täti sanoi, et saan olla ylpeä lapsestani :love:

Kuka vinkkaa mulle mikä se endis-ketju on mistä täällä nyt kaikki ulisee. Ja tohon mitä mustista tulee mieleen: ULIULIULIULI.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä