Kiva. Laita vielä kuvakin.
Kiva. Laita vielä kuvakin.
Eihän ne sitä enää viiden minuutin päästä muista???Ei saa halveerata muistisairaita..
Juu etpä. Hyvähän se on täällä sisäpiiriketjussa kiillottaa sädekehää, vaan todellisuus tuolla rahvaiden puolella on vähän toinen.No kun tuli hälyjä mutta enää en mene kun asiani tein selväksi vaikka niitä kuinka tulis
Ei mua kiinnosta jauhaa samasta asiasta sivutolkulla. Oli se sitten mikä tahansa. Lopetan kun siltä tuntuu tai kun aihe ei enää jaksa kiinnostaa
Ootte te sitten kuvottavaa porukkaa.Ei saa halveerata muistisairaita..
Welcome
olen tehnyt paluun vastustuksesta huolimatta.
Moi.iltaa pörröt
Kiva juorukerho teillä täällä. Mutta voihan sulla tosiaan se dementia olla, pääsee ne omat aivopierut niin unohtumaan.Halveerasin kuulemma myös muistisairaita kertoessani etten muista mitä kirjoitin aiemmin ja kun jankutin kun mulla on dementia
Sädekehä kiiltää jo ihan liikaakin, ei tarvitse enempääJuu etpä. Hyvähän se on täällä sisäpiiriketjussa kiillottaa sädekehää, vaan todellisuus tuolla rahvaiden puolella on vähän toinen.
ei pysty kiistää, viisaampi oliski harmaiden painella täältä suoraan sinne mihin aurinko ei paistaOotte te sitten kuvottavaa porukkaa.
Juu katsoppas se profiloituminen ei ole kovin kiva juttu. Sinäkin oot antanut itsestäsi aikamoisen kuvan.Niinhän niissä on mukaviakin ja itsekin ihmettelen miksi ei voi käyttää jotain muuta kuin vierailija. Eihän niistä voi tietää kuka on minkäkin kirjoituksen kirjoittanut.
Eikö ne sitten halua yhtään erottua?
Mutta pikkasen ois kiva huomiohuorata kuitenkin.Sädekehä kiiltää jo ihan liikaakin, ei tarvitse enempää
Voihan se olla joo.Kiva juorukerho teillä täällä. Mutta voihan sulla tosiaan se dementia olla, pääsee ne omat aivopierut niin unohtumaan.
Tarviiko sitäkin vielä tehdä.Mutta pikkasen ois kiva huomiohuorata kuitenkin.
Pör pör vaanfamiki on saanu perskärpäsen