The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on vähän semmonen viha - rakkaus-suhde @Asiankannattaja an, mutta tänään oon sillä rakkaustuulella ja lähetän ison ja lämpimän halauksen.
En usko, että mäkään isän kanssa olisin kovin usein tekemisissä, jos ne äitin kanssa eroais eikä nähtäis sillonko käydään siellä. Iskä on vähän semmone möllöttäjä, eikä se soita ellei ole asiaa. Harvoin mäkään kyl vasiten soittelen ja läpätän tyhjänpäiväisiä, toisin ko äitin kanssa, mutta koen silti olevani henkeen ja vereen isin tyttö, ja isä on aina ensimmänien, jolle kerron isoimmat asiat elämässäni. Esim. vauvauutiset, eroaminen, opiskelu- ja muuttosuunnitelmat ym on asioita, joista isi sai kuulla ihan ensimmäisenä.
 
vierailija
No kun tuli hälyjä :oops: mutta enää en mene kun asiani tein selväksi vaikka niitä kuinka tulis :D

Ei mua kiinnosta jauhaa samasta asiasta sivutolkulla. Oli se sitten mikä tahansa. Lopetan kun siltä tuntuu tai kun aihe ei enää jaksa kiinnostaa :)
Juu etpä. Hyvähän se on täällä sisäpiiriketjussa kiillottaa sädekehää, vaan todellisuus tuolla rahvaiden puolella on vähän toinen.
 
Meidän perheessä on ollu tänään kovin hankala ja vastoinkäymisiä täynnä oleva päivä.

Mun härkäpapurouhe mössöytyi liottaessa ja makaronilaatikkoni näyttää lanttulaatikolta, johon on heitelty makaroneja sekaan. Maku oli kyl hyvä, mutta oli pakko syödä silmät kiinni.
Lapsella meni päivä pilalle, kun käveltiin tarhasta kotiin väärää reittiä.

Opetin häntä kotimatkalla laulamaan Anssi Kelan Puistossa-biisiä. Muuten meni ihan hyvin, mutta "se päätti oman firman perustaa" muuttui lapsen suussa muotoon "se päästi omaan ilmaan pierunsa". Sitten petti pokka, ja nauraa räkätettiin molemmat niin kamalasti, ettei pystyny enää jatkamaan laulamista.
 
IhQ
Huoh, ei jaksa ees lukea taas kerran tuota musta-harmaa-vastakkainasettelua..kukaan ei tykkää kenestäkään ja sitten ollaan sisä- ja ulkopiirissä niin sekaisin ettei kukaan pysty tajuamaan kenenkään muun pointteja yhtään missään aiheessa..

Hohhoijaa..öitä.
Liekköhän tauon paikka taas..ootella että tuo jaskanjauhanta taas laantuu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä