nyt kyllä liioittelit enempi kuin olis ollu tarpeenMä oon tarpeeksi vanha vaikka ruutiksen mutsiksi
nyt kyllä liioittelit enempi kuin olis ollu tarpeenMä oon tarpeeksi vanha vaikka ruutiksen mutsiksi
Hattaran kuvia namu.Jos nukkumaan, niin nukkuisi tänä yönä hiukan enemmän. Kello soi taas aamulla liian varhain.
virhe. huomasin että myönsit jossain viestissä nähnees että mulla on kun onkin pää.
Paa tulee vaan, ethän sä näje ees ampua ku ei sulla oo päätä.
DAMN!virhe. huomasin että myönsit jossain viestissä nähnees että mulla on kun onkin pää.
No sieltä torrentzista.mites semmoset otetaan?
Paa tulee vaan, ethän sä näje ees ampua ku ei sulla oo päätä.
niin ne lollot, niitä jäin hämmästelemäänNo sieltä torrentzista.
Eikunnii et sä varmaan enää puhu torrentseista?
Jospa sä sit ootkin meidän kaikkien äiti!Mä oon tarpeeksi vanha vaikka metusalemin mutsiksi
tee nyt hyvä mies jotain.Nythän mä vasta hokasin, huomenna tulee siivoojatäti siivousfirmasta siivoomaan taas mun kämppää, enkä mää ole saanu tätä edes sotkettua edellisen käyntinsä jälkee
epäilen vahvasti, en oo saanu pitsiltä vielä yksiäkään villasukkiaJospa sä sit ootkin meidän kaikkien äiti!
Oih, tää on niin klassikko!
Jos saa pientä vinkkiä miltä ilmansuunnalta oletettu äitisi on kotoisin ja millä nimellä hantä 30v sitten kutsuttiin niin voidaan ehkä sulkea isyyteni pois laskuista.No jos oot tarpeeks vanha 30-vuotiaan äidiksi, niin en tietenkään voi olla varma.
Ehdotuksia otetaan vastaantee nyt hyvä mies jotain.
No voi hitto, nyt äkkiä sotkemaan siitä!!Nythän mä vasta hokasin, huomenna tulee siivoojatäti siivousfirmasta siivoomaan taas mun kämppää, enkä mää ole saanu tätä edes sotkettua edellisen käyntinsä jälkee
Paheksun. Äkkiä heittele vaikka puhtaat vaatteet kaapista sikin sokin laattioille.Nythän mä vasta hokasin, huomenna tulee siivoojatäti siivousfirmasta siivoomaan taas mun kämppää, enkä mää ole saanu tätä edes sotkettua edellisen käyntinsä jälkee
Tässä toinen.Oih, tää on niin klassikko!
Nyt lauletaan, kaikki mukaan!
tee nyt hyvä mies jotain.
Täälä kuunnellaan vielä edellistäkin! Oota!Tässä toinen.
Pitäisi varmaan pitsiltä kysyä. Tosin 31 vuotta pitäisi ajassa taakse päin muistella. 30v sitten olin jo syntynyt, eli vaikka olisitkin tuikannut mun äitiä silloin, niin ellei sun siittiöt osaa aikamatkustaa, niin et voisi siinä tapauksessa olla mun isäni.Jos saa pientä vinkkiä miltä ilmansuunnalta oletettu äitisi on kotoisin ja millä nimellä hantä 30v sitten kutsuttiin niin voidaan ehkä sulkea isyyteni pois laskuista.
No kun mä ehdin jo kuunteleen senTäälä kuunnellaan vielä edellistäkin! Oota!
Todennäköisesti. Notkunhan nytkin viskipullo kourassa jalat levälläänJospa sä sit ootkin meidän kaikkien äiti!