The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ensi yönä tulee lunta. Nyt se alkaa, talvi.
Viikokonlopuksi ennusteltiin lämpenevää, ke ja to kai tämän viikon viileimmät päivät (y)

Lappiin kyllä höpistiin pakkasistakin.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tarkkana-liikenteessa-lunta-ja-rantaa-maan-pohjois-ja-keskiosaan-yopakkasia-koko-maahan/5516486

Sää kylmenee väliaikaisesti. Lumi- ja räntäsateita on luvassa paikoin maan pohjois-, keski- ja itäosaan. Etenkin keskiviikon vastainen yö on kylmä koko maassa.

Alkuviikko näyttää melko aurinkoiselta ja kylmältä, loppuviikolla pilvisyys lisääntyy ja sää lämpenee uudelleen.

Viikonlopuksi taas lämpenevää
Loppuviikkoa kohti sää lämpenee. Perjantaina etelässä ja lännessä ollaan yli viidessä asteessa.

– Tämän hetken ennusteen mukaan viikonloppuna lämpötila on etelässä jälleen kymmenen asteen tienoilla. Sanotaan, että kevät keikkuen tulevi, mutta keikkuen tulee myös talvi, toteaa Pekka Pouta.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Pitäkää mulle paikkaa, käyn vetäsemässä tunnin tolla hele-vetin masiinalla.


Kuka mulle nykyään soittelee ja laittaa luuria korvaan!:confused:
Ei näy nimeä, numero kylläkin. Mutta en viitti soittaa takas, että jääköön sitten tietämättömäks se pilasoittelija.

Ei ees läähätä tai mitään muutakaan kivaa.o_O
Heti kun vastaan ni lyö punasta.:D
 
Pitäkää mulle paikkaa, käyn vetäsemässä tunnin tolla hele-vetin masiinalla.


Kuka mulle nykyään soittelee ja laittaa luuria korvaan!:confused:
Ei näy nimeä, numero kylläkin. Mutta en viitti soittaa takas, että jääköön sitten tietämättömäks se pilasoittelija.

Ei ees läähätä tai mitään muutakaan kivaa.o_O
Heti kun vastaan ni lyö punasta.:D
mulla on ainaki koko luuri kiinni.
 
vierailija
Pitäkää mulle paikkaa, käyn vetäsemässä tunnin tolla hele-vetin masiinalla.

Kuka mulle nykyään soittelee ja laittaa luuria korvaan!:confused:Ei näy nimeä, numero kylläkin. Mutta en viitti soittaa takas, että jääköön sitten tietämättömäks se pilasoittelija.
Ei ees läähätä tai mitään muutakaan kivaa.o_O
Heti kun vastaan ni lyö punasta.:D
Koitas tota: Kukasoitti
 
Kävin kahdessa kaupassa tutkailemassa kanervien ja callunoiden hintoja. Ryöstöä, jos yhdestä callunastakin pyydetään femma.
Kaupassa kuulin kun kassatäti puhui edessä olevalle naiselle että suihkuttaa kanerviin hiuslakkaa niin värit kestää paremmin.

Samoin kuulemma suihkuttaa hiuslakalla lasten tekemät vahaliituvärikynätyöt niin ne värit ei leviä niistä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä