vierailija
Eli mitä ruokia teillä tulee tehtyä viikottain tai jokatoinen viikko, ne usein toistuvat vakiosafkat?
No tämä oli aika ympäripyöreä vastaus, ihan ruokien nimiä kaipailisin.Vaihtelevia vihanneksia ja hedelmiä sekä kalaa, kanaa tai papuja.
Mitä ruokien nimiä?No tämä oli aika ympäripyöreä vastaus, ihan ruokien nimiä kaipailisin.
T. Ap
Ok.Mitä ruokien nimiä?
Vaihtelevasti maustan lihan ja vaihtelevasti tarjoilen lihan tai pavut wokkina, mangopedillä, salaatin joukossa tms.
Ei tuu seurailtua mitään reseptejä, ihan fiiliksen mukaan mennään.
Viimeiset on muualla tehty tietenkin. Niin ja kyllä me kiinalaistakin syödään.Tonnikala ja riisi on yleisin kotona tehty ruoka meillä. Sitten on pinaattiletut ja spagetti. Sitten on burgerit, pizzat ja kebabit.
Meillä myös syödään jonkin verran hamppareita ja pitsoja mutta me tehdään ne kyllä itse...Tää kalahamppari on ihan suosikkiViimeiset on muualla tehty tietenkin. Niin ja kyllä me kiinalaistakin syödään.
Niin varmaan on... siltä se näyttääkin...itse tehdyltä.Meillä myös syödään jonkin verran hamppareita ja pitsoja mutta me tehdään ne kyllä itse...Tää kalahamppari on ihan suosikki
Sisältää paneroidun turskafileen sekä kalkkunapekonia. Ranut on myös itse tehtyNiin varmaan on... siltä se näyttääkin...itse tehdyltä.
Onko?! Näyttää ihan niiltä valmiilta lihkoperunoilta muodoltaan.Sisältää paneroidun turskafileen sekä kalkkunapekonia. Ranut on myös itse tehty
Ovat kyllä. Harvoin meillä muuta on. Toki välillä valmiitakin mutta helpompi on tehdä itse. Muutama peruna lohkoksi, vähän öljyä ja mausteet, uuniin lämpimään ja ei kuin nauttimaan...Onko?! Näyttää ihan niiltä valmiilta lihkoperunoilta muodoltaan.