The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon kanssa kerran juossut myymälävarkaan perään.
Ei siinä mitään ollut mutta hetken päästä vähän kädet tärisi.
Joo toi tärinä on inhottavaa. Ei kannata juosta narkkien perään. Ne on arvaamattomia ja voi olla puukko. Sä et ole sitä kuitenkaan liikkeelle velkaa. Itse myyjänä on tuota tullut tehtyä muutaman kerran. Vasta kun se on ohi, aivot kelaa, että mitäs tuli tehtyä. Ja sitten alkaa ahdistus ja vihan/pelon tärinä. Jotenkin ei järki pysy mukana, kun veetuttaa niin. Kerran aukes polvi aslvalttiin osuessa, niin sen jälkeen oon hillinnyt itseni.
 
Oih mikä helmi löyty. Tätä tuli tanssittuu sillon lt.ago. kun pääsin kaverin isosiskon papreilla sisään baariin.:D
Oih, tää oli ihan paras veivauspiisi joskus:
 
Joo toi tärinä on inhottavaa. Ei kannata juosta narkkien perään. Ne on arvaamattomia ja voi olla puukko. Sä et ole sitä kuitenkaan liikkeelle velkaa. Itse myyjänä on tuota tullut tehtyä muutaman kerran. Vasta kun se on ohi, aivot kelaa, että mitäs tuli tehtyä. Ja sitten alkaa ahdistus ja vihan/pelon tärinä. Jotenkin ei järki pysy mukana, kun veetuttaa niin. Kerran aukes polvi aslvalttiin osuessa, niin sen jälkeen oon hillinnyt itseni.
Näinhän tuo on, vaikka tuon tietää niin joskus toimii hetken mielijohteesta.

Se ei ollut narkki, ihan tavallinen tyyppi, ei edes kännissä. Eihän se sitä sano etteikö taskussa voisi silti olla jotain. Eikä pöllinyt alkoholia.
 
Joo toi tärinä on inhottavaa. Ei kannata juosta narkkien perään. Ne on arvaamattomia ja voi olla puukko. Sä et ole sitä kuitenkaan liikkeelle velkaa. Itse myyjänä on tuota tullut tehtyä muutaman kerran. Vasta kun se on ohi, aivot kelaa, että mitäs tuli tehtyä. Ja sitten alkaa ahdistus ja vihan/pelon tärinä. Jotenkin ei järki pysy mukana, kun veetuttaa niin. Kerran aukes polvi aslvalttiin osuessa, niin sen jälkeen oon hillinnyt itseni.
No ei todellakaan kannata. Tarpeeks aineissa jos oikeesti semmonen on siinä niin ne ei tunne nälkää eikä kirjaimia. Tai kipua. Eikä pelkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
:unsure: Oliko hyvä syy? Onhan ne joskus tosi ärsyttäviä.
minä maksoin 1700 € varkaan pysätyksestä. kerran narkki löi kaveria kulman takaa vesurilla kun kotiin mentiin.siitä kyl tuli seurauksia narkeille ja kavereille. silloin kyl poliisi sanoi et narkit olivat kompastunee ojaan. kylillä oli paljon hyviä huumehörhöjä jotka tiesivät paikkansa. niitten kaa oli kyl ihan kiva toimia.
 
minä maksoin 1700 € varkaan pysätyksestä. kerran narkki löi kaveria kulman takaa vesurilla kun kotiin mentiin.siitä kyl tuli seurauksia narkeille ja kavereille. silloin kyl poliisi sanoi et narkit olivat kompastunee ojaan. kylillä oli paljon hyviä huumehörhöjä jotka tiesivät paikkansa. niitten kaa oli kyl ihan kiva toimia.
Hullu tämä maailma, kun ei kannata puuttua vääryyksiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä